Sens 11/2014


Bohaterką okładki oraz rozmowy prowadzonej przez Magdę Mołek jest wokalistka Tatiana Okupnik.

reklama

W bieżącym numerze w debacie bierzemy pod lupę sławnych, pięknych i bogatych. Sprawdzamy, czy show biznes wzmacnia, czy psuje. Czy porównując się do celebrytów, niszczmy swoją samoocenę, czy budujemy? Rozmawiają Paulina Młynarska i jej goście: Karolina Korwin Piotrowska, Katarzyna Kwiatkowska, Agnieszka Pilaszewska i Miłosz Brzeziński.

W cyklicznym, autorskim wywiadzieTatiana Okupnik mówi Magdzie Mołek, w jakim miejscu życia jest w tej chwili oraz o tym, dlaczego „nie zamiata swoich potrzeb pod dywan”.

W numerze także druga odsłona akcji społecznej „Solidarność Kobiet ma Sens”, w postaci konkursu dla czytelniczek, na opisanie swojej historii dotyczącej wzajemnego wspierania się kobiet, istniejących relacji zawodowych oraz trudnościach wynikających z rywalizacji w środowisku pracy. Akcja ma także swoją odsłonę na FB w postaci działań social marketingowych, mających na celu zachęcenie uczestników do dołączenia do akcji. Jest to akcja ogólnopolska, której celem jest promowanie wzajemnego wsparcia kobiet w sferze zawodowej. Jej istotą jest zwrócenie uwagi kobiet na to, że wzajemne wspieranie się w środowisku zawodowym, biznesowym oraz na uczelniach wspiera rozwój ich kariery oraz wpływa na poprawienie jakości ich życia. Ambasadorkami akcji są: dziennikarka Paulina Młynarska, Dorota Wellman, Marysia Sadowska, Olga Kozierowska oraz Ałbena Grabowska.