1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kultura

Launch nowej linii Iwostin HYDRO Sensitia®

Zobacz galerię 5 Zdjęć

W dniu 20 lipca 2017 r. odbył się cykl spotkań prasowych, na których zaprezentowaliśmy mediom nową, przełomową linię marki Iwostin - HYDRO Sensitia®. Była to jednocześnie doskonała okazja do obchodów 15-lecia marki na rynku polskim i zakomunikowania zmian, jakie nastąpiły w marce.

Zaproszonym gościom opowiadaliśmy o tym, że miejskie życie i jego tempo zagrażają wrażliwej skórze, która narażona na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych, traci wodę i staje się coraz bardziej wysuszona. Stąd konieczność stosowania specjalnie opracowanych preparatów, które działają wielowymiarowo, nawilżają skórę od wewnątrz i chronią ją z zewnątrz, nie dopuszczając do utraty wody. Takimi preparatami są kosmetyki linii Iwostin HYDRO Sensitia®, zapewniające kliniczny wymiar nawilżania  skóry. W skład serii wchodzi sześć preparatów, w których zastosowane zostały innowacyjne, opatentowane składniki aktywne.

Dziennikarze mogli również dowiedzieć się o ważnych zmianach, jakie przygotowaliśmy w marce: nowym logo, nowych opakowaniach wszystkich produktów Iwostin, ale przede wszystkim nowej komunikacji: Clinical Skin Care, podkreślającej kliniczny wymiar pielęgnacji skóry, przy zastosowaniu dermokosmetyków Iwostin.

Po części oficjalnej zaprosiliśmy naszych gości do skorzystania z dwóch przygotowanych specjalnie na tę okazję aktywności. Aby podkreślić istotę nawilżenia i rolę jaką, nie tylko dla skóry, pełni woda, goście mieli okazję poznać tajniki tureckiej sztuki malowania na wodzie Ebru. Przy barze tlenowym zaproszone osoby mogły za pomocą terapii tlenowej wspomóc swoją skórę od wewnątrz.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze