1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kultura

Mary Kay jest Całym Sercem z Kobietami - kampania edukacyjna

</a> Od lewej: Natalia Zgorzelska, Ewa Kudlińska-Pyrz – Dyrektor Generalny Mary Kay Polska, dr n med. Grzegorz Religa, Anna Kłosowicz, Aleksandra Sokołowska
Od lewej: Natalia Zgorzelska, Ewa Kudlińska-Pyrz – Dyrektor Generalny Mary Kay Polska, dr n med. Grzegorz Religa, Anna Kłosowicz, Aleksandra Sokołowska
Na 50. piętrze budynku przy Złotej 44, marka Mary Kay zaprezentowała kampanię edukacyjną Całym Sercem z Kobietami, której zadaniem jest szerzenie świadomości i edukacja Polek w temacie profilaktyki chorób serca i rozpoznawania objawów zawału.

</a> Od lewej: Natalia Zgorzelska, Ewa Kudlińska-Pyrz – Dyrektor Generalny Mary Kay Polska, dr n med. Grzegorz Religa, Anna Kłosowicz, Aleksandra Sokołowska Od lewej: Natalia Zgorzelska, Ewa Kudlińska-Pyrz – Dyrektor Generalny Mary Kay Polska, dr n med. Grzegorz Religa, Anna Kłosowicz, Aleksandra Sokołowska

Na pytania odpowiedzi udzielał kardiochirurg dr n med. Grzegorz Religa – członek zarządu oraz konsultant kliniczny Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Z. Religi, merytorycznego partnera kampanii. W ramach akcji Mary Kay wprowadziło Wypiekany Róż do Policzków. Część dochodu ze sprzedaży tego produkty zasili Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi. Bo pomaganie jest piękne!

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze