Na 50. piętrze budynku przy Złotej 44, marka Mary Kay zaprezentowała kampanię edukacyjną Całym Sercem z Kobietami, której zadaniem jest szerzenie świadomości i edukacja Polek w temacie profilaktyki chorób serca i rozpoznawania objawów zawału.
Od lewej: Natalia Zgorzelska, Ewa Kudlińska-Pyrz – Dyrektor Generalny Mary Kay Polska, dr n med. Grzegorz Religa, Anna Kłosowicz, Aleksandra Sokołowska
Na pytania odpowiedzi udzielał kardiochirurg dr n med. Grzegorz Religa – członek zarządu oraz konsultant kliniczny Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Z. Religi, merytorycznego partnera kampanii. W ramach akcji Mary Kay wprowadziło Wypiekany Róż do Policzków. Część dochodu ze sprzedaży tego produkty zasili Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi. Bo pomaganie jest piękne!