1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kultura

Prezentacja nowej odsłony marki RADICAL: Relacja ze spotkania prasowego

Zobacz galerię 7 Zdjęć
1 marca w warszawskiej restauracji Belvedere marka RADICAL® zgromadziła znakomitych gości, by zaprezentować  nowe, innowacyjne oblicze swoich wzmacniających włosy kosmetyków. Najważniejsze wyróżniki marki w nowej odsłonie to aż 30% więcej skrzypu polnego, nowe skuteczne składniki aktywne oraz opakowania z unowocześnioną szatą graficzną. Podczas spotkania goście poruszyli także wiele ważnych kwestii dotyczących pielęgnacji włosów i obalili liczne mity urodowe!

Od lewej: Paweł Zięba, Ewelina Zięba (Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona), Karolina Krzyżanowska (Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona), Katarzyna Pakosińska, Agnieszka Gryc (Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona).

Spotkanie prasowe prowadzone przez Katarzynę Pakosińską rozpoczęło się od wystąpienia Agnieszki Gryc – Dyrektor Strategiczny ds. rozwoju marketingu i PR w firmie Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Ponad dwudziestoletnia historia firmy, od początku stawiającej na autorskie kompozycje i naturalne kosmetyki z wyciągami z ziół, to historia wielkiej pasji i wiary w jakość bez kompromisów. Dzięki takiemu podejściu możliwe było stworzenie marki RADICAL®, prawdziwego eksperta w pielęgnacji włosów, zwłaszcza tych osłabionych i wypadających. Dzisiaj, kosmetyki pielęgnacyjne z wyciągiem ze skrzypu polnego znane są w całej Polsce jako synonim skuteczności i znakomitych efektów.

Goście mieli okazję wysłuchać ciekawych porad na temat pielęgnacji włosów, którymi podzielił się Paweł Zięba – znany stylista fryzur. Duży entuzjazm wśród gości wywołało także jego zaproszenie do badania włosów. W miłej atmosferze, na przykładzie włosów dziennikarki-ochotniczki, Paweł Zięba wykonał szczegółową analizę skóry głowy i włosów, które pod mikrokamerą zebrani zobaczyli w 1000 krotnym powiększeniu!

Podczas spotkania prasowego goście mogli dowiedzieć się, że teraz działanie całej linii RADICAL® będzie jeszcze lepsze, a to dzięki obecności w produktach aż 30% większej dawki skrzypu polnego i nowych składników aktywnych, m.in. argininy, kreatyny, kolagenu i innych. Szczegółowo o zmianach i nowych składach opowiedziała Ewelina Zięba – Lider Działu Badawczo-Rozwojowego w Laboratorium.

Urodowa edukacja w tak oryginalnej formie na sam koniec spotkania wymagała małego… sprawdzianu! Konkurs prowadzony przez Katarzynę Pakosińską i Agnieszkę Gryc był prawdziwą wisienką na torcie podczas tego spotkania. Prowadząca zadawała dziennikarzom pytania związane z produktami marki RADICAL®, a nagrodą za poprawną odpowiedź był weekend w wyjątkowym FARMONA WELLNESS & SPA w Krakowie.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze