Spotkanie z marką Solar – powiew lata u progu wiosny

SK:, , fot. Podlewski/AKPA

W środę 1. marca, w słoneczne przedpołudnie na Patio warszawskiego klubu Miłość odbył się press day dedykowany marce Solar. Na spotkaniu zaprezentowane zostały najpopularniejsze modele z najnowszej kolekcji S/S 2017 oraz zdjęcia z kampanii wizerunkowej efektownie podwieszone pod dachem „Miłości”.


W środę 1. marca, w słoneczne przedpołudnie na Patio warszawskiego klubu Miłość odbył się press day dedykowany marce Solar. Na spotkaniu zaprezentowane zostały najpopularniejsze modele z najnowszej kolekcji S/S 2017 oraz zdjęcia z kampanii wizerunkowej efektownie podwieszone pod dachem „Miłości”.

Szklany sufit Patio przy Kredytowej 9 sprzyjał prezentacji kampanii marki Solar, w której subtelne fragmenty nieba odegrały istotną rolę będąc tłem dla zjawiskowej urody Ali Sekuły – twarzy kampanii s/s 2017. Wiosennego klimatu spotkania dopełniła bogata roślinność, doskonale nawiązująca do klimatu drugiej sesji marki, która znajdziemy w 8 numerze Magazynu Solar, z Hanią Koczewską w roli głównej. Ta wyjątkowa scenografia, stanowiła idealne tło dla niespiesznego spotkania o śniadaniowej porze.

Jakie są trendy w Solar w nadchodzącym sezonie? Marka stawia na delikatne błękity, marynarskie pasy i kultową kratkę Vichy. Nie brakuje również inspiracji dalekimi podróżami, które odzwierciedlają egzotyczne motywy roślin czy ptaków, modne kolory ziemi oraz naturalne materiały. Hitem wśród prezentowanych ubrań okazał się płaszcz z tkaniny żakardowej w odcieniach błękitu. Uwadze gości nie umknęła również spódnica w kolorze khaki z nietypowym rozcięciem. Zaproszeni goście zachwycili się lekkością, kobiecością i klimatem kolekcji czerpiącej z natury pełnymi garściami.