Johnny Depp inwestuje w wydawnictwo książkowe

Johnny Depp Backstage at the Ahmanson Theatre
wikimedia.commons/Edward Scissorhands from San Francisco, USA

Gwiazdor zobowiązuje się do dostarczania na rynek „publikacji godnych czasu i zainteresowań ludzi, publikacji, które zazwyczaj nie docierają do czytelników”.

Johnny Depp Backstage at the Ahmanson Theatre
wikimedia.commons/Edward Scissorhands from San Francisco, USA

Washington Post informuje o nowym pomyśle gwiazdy kina. Johny Depp zasiądzie w zarządzie nowej marki grupy wydawniczej HarperCollins. Imprint będzie działał pod nazwą Infinitum Nihil (tak nazywa się firma producencka, założona przez Deppa w 2004 r.).

Aktor deklaruje, że chce publikować przede wszystkimi „książki, które inne wydawnictwa odrzuciły” i będzie poszukiwał „idei i głosów autentycznych, wyraźnych, wizjonerskich”. Jako pierwszy tytuł wydawnictwa na rynku pojawi się w 2015 r. biografia Boba Dylana „The Unraveled Tales of Bob Dylan”. Książka powstanie na podstawie rozmów przeprowadzonych z muzykiem przez Douglasa Brinkleya, amerykańskiego profesora historii i dziennikarza. Autor wywiadów i nowy wydawca uznali, że to najlepszy sposób na zainaugurowanie serii.