Wystartowała II edycja konkursu fotograficznego 7LIVES of fineLIFE DEAD SOULS – pierwsze z siedmiu zadań

3 października wystartowała II edycja ogólnopolskiego konkursu fotograficznego 7LIVES of fineLIFE, organizowanego przez magazyn dobrego życia fineLIFE.pl. Prace uczestników będą oceniane przez jury w składzie – Lidia Popiel, Bogusław Linda, Jacek Poremba i Piotr Welc. Nagrodą główną w konkursie jest dwuletnie stypendium na wydziale fotografii w Warszawskiej Szkole Filmowej.
7LIVES of fineLIFE to prestiżowy konkurs dla pasjonatów fotografii, którego ideą jest dotarcie do uzdolnionych twórców form fotograficznych i filmowych, jak również mecenat i wsparcie młodej fotografii.

reklama

Konkurs składa się z siedmiu części, a tematy zadań będą inspirowane największymi dziełami mistrzów kina, fotografii oraz muzyki. Co miesiąc będą wyłaniani laureaci, którzy oprócz nagrody głównej, walczą także o udział w profesjonalnych warsztatach organizowanych przez LEICĘ i staż w jednej z czołowych agencji reklamowych. Ponadto najlepszych autorów wyróżni mecenas konkursu – firma HP – poprzez przyznanie nagród w postaci nowoczesnych zestawów sprzętu do drukowania

W październiku uczestnicy konkursu będą interpretować hasło „Dead Souls – Martwe Dusze”. „Temat został zaproponowany na tyle szeroko, by szukając pomysłu na fotografię czerpać inspirację zarówno z pory roku, twórczości Gogola, nagrań Joy Division, duchów zmarłych, czy nastroju opuszczonych poddaszy – miejsca i ludzie kryją w sobie tajemniczą energię.- Uchwyć ją – złap ducha chwili” – objaśnia Lidia Popiel, redaktor naczelna magazynu fineLIFE i przewodnicząca jury konkursu.

Miejscem składania prac jest tablica magazynu fineLIFE na Facebooku http://www.facebook.com/fineLIFEpl/ , dzięki czemu przebieg konkurs będą mogli śledzić nie tylko organizatorzy, ale także uczestnicy i czytelnicy serwisu.

„To dopiero II edycja 7LIVES, a nam już udało się pozyskać grono prestiżowych partnerów. Dzięki temu prace będą oceniane nie tylko przez mistrzów obiektywu, ale także przedstawicieli branż, które na co dzień czerpią z bogatego dziedzictwa fotografii i filmu – jak LEICA oraz Stowarzyszenie Agencji Reklamowych” – dodał zasiadający w jury Piotr Welc.

Konkurs jest promowany w nietypowy sposób. Obok tradycyjnych działań marketingowych w internecie, zostały stworzone kartki i „znaczki pocztówkowe”, których ukaże się siedem limitowanych serii nawiązujących do siedmiu zadań konkursowych. Wraz ze startem pierwszego tematu zostaje zaprezentowana pierwsza pocztówka. O możliwościach jej pozyskania można dowiedzieć się śledząc profil magazynu fineLIFE na facebooku.

Dodatkowo działania konkursowe będą promowane w kampanii internetowej dzięki współorganizatorowi konkursu – domu mediowemu – Glossy Media. Kreacje do kampanii zostaną przygotowane przez agencję interaktywną Roxx Media, wchodzącą w skład Digital Open Group.