„Życie i praca. Jak znaleźć czas na wszystko” – recenzja

materiały prasowe

„Kiedy ludzie po raz pierwszy mają do czynienia z moimi metodami, okazuje się, że uwalniają pokłady naturalnej kontroli, energii, skupienia i kreatywności, których sami się nie spodziewali” – pisze David Allen.
Może i brakuje mu skromności, ale trzeba przyznać, że ma kilka powodów do dumy. Autor metody GTD (Getting Things Done) według magazynu „Forbes” należy do pierwszej piątki najlepszych coachów USA. Jego książki są bestsellerami i zostały przetłumaczone na 28 języków. Do czego zachęca nas Allen? W skrócie – do tego, byśmy uporządkowali swoje życie. Przestali tracić energię na martwienie się o sprawy, których nie ogarniamy. Poodklejali żółte karteczki z tablicy korkowej, wyrzucili stare listy, przetrzebili skrzynkę mejlową i – cudownie oczyszczeni – cieszyli się sukcesami w życiu prywatnym i zawodowym.

David Allen, „Życie i praca. Jak znaleźć czas na wszystko”, GWP 2012

Artykuł pochodzi z archiwum magazynu SENS

ZOBACZ AKTUALNE WYDANIE »