1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia

110 lat tradycji wychodzi na spotkanie ery innowacji

Zobacz galerię 4 zdjęcia

Dawniej wierzono, że obiekt luksusowy wybrany przez człowieka odzwierciedlał jego charakter, zaglądał do jego duszy. W czasach obecnych taka myśl wydaje się zbyt oryginalna, chociaż w przypadku marki Montblanc można doszukać się uzasadnienia tej nieco filozoficznej tezy.

Pióra wieczne i inne artykuły piśmiennicze, z których marka słynie,  stały się symbolem jej wartości, dzięki najlepszym wzorcom rzemiosła, doskonałym tradycjom procesu produkcji, szlachetnym materiałom, wyrafinowanej estetyce i najwyższemu poziomowi funkcjonalności.

Ich wysublimowany charakter urzeczywistnił marzenia ludzi o unikalnych narzędziach do pisania, które pozwolą im samym wyróżnić się, posmakować luksusu. W kolekcji 2015 możemy podziwiać pióra limitowane Luciano Pavarotti i Lew Tołstoj.

Z kolei zegarki Montblanc w pełni ucieleśniają reguły doskonałego zegarmistrzostwa. Produkowane przez najzręczniejszych rzemieślników odzwierciedlają najlepsze szwajcarskie tradycje w tym zakresie. Ideałem tej linii jest kolekcja Heritage Chronometrie.

Zgodnie z nowym mottem marki Montblanc - „Keep Exploring” tradycja wychodzi na spotkanie, powitanie ery innowacji. Tak jak dawni odkrywcy, Montblanc podbija nowe lądy.

Jej wyznawcami stają się również kolejne pokolenia, młodzi ludzie, przedstawiciele ery digitalizacji. Dla nich Montblanc przygotował kolekcję akcesoriów skórzanych do smartfonów i tabletów, screenwritery do iPhonów i iPadów. Prawdziwym zwycięzcą, rynkowym przebojem stała się kolekcja Timewalker Urban Speed e-Stripe. Na  paski do zegarków z tej kolekcji organizowane są regularne zapisy w butikach Montblanc na całym świecie.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze