„must have” na Łódź Design 2012 – nabór projektów

Plebiscyt „must have” zadebiutował podczas ubiegłorocznego festiwalu Łódź Design. W tym roku druga edycja.
Organizatorzy zapraszają do przesyłania projektów z następujących dziedzin:

reklama

  • wyposażanie wnętrz (oświetlenie, meble, dywany, artykuły wykończeniowe wnętrz, artykuły dekoracyjne, artykuły łazienkowe, AGD)
  • mała architektura (mebel ogrodowy i mebel do przestrzeni publicznej)
  • opakowania (m.in. kosmetyki, żywność, leki)
  • tekstylia, odzież, dodatki (m.in. biżuteria)
  • zabawki i gry edukacyjne,
  • wózki, rowery
  • książki

Spośród zgłoszeń Rada Ekspertów (w jej składzie przedstawiciele mediów i ważnych ośrodków designu w Polsce i za granicą) wybierze najciekawsze projekty, odzwierciedlające aktualne trendy polskiego designu. Te prace będą pokazane na specjalnej wystawie podczas Łódź Design Festival 2012.

Termin nadsyłania propozycji upływa 20 maja 2012 r.

Regulamin plebiscytu oraz inne informacje na stronie organizatora.

Do edycji w 2011 r. nominowano 150 projektów, a 42 zyskały rekomendację ekspertów jako przykłady mądrej i świadomej strategii inwestowania w design. Oceniano ich innowacyjność, funkcjonalność, ergonomię, jakość wykonania oraz urodę.

Projekty wyróżnione w „must have” 2011.