Pomoc opuszczonym dzieciom: SOS Wioski Dziecięce – projekt „Dobre Miejsce”

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce rozpoczęło projekt „Dobre Miejsce”, który skierowany jest do branży hotelarskiej, gastronomicznej i usługowej.
Długoterminowa akcja we współpracy z restauracjami i hotelami oraz branżą usługową ma zachęcić Klientów, aby zwiększyli swój rachunek o EURO lub ZŁOTÓWKĘ i w ten sposób pomogli porzuconym i osieroconym dzieciom, podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

reklama

Celem Kampanii „Dobre Miejsce” jest zebranie funduszy na edukację oraz opiekę medyczną dzieci zamieszkujących SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Kreacja Projektu „Dobre Miejsce” została stworzona całkowicie przez dzieci, a spot telewizyjny został nakręcony pod czujnym okiem Marii Strzeleckiej i Xsawerego Żuławskiego.

Pomysł na stworzenie kampanii „Dobre Miejsce” powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby podopiecznych Stowarzyszenia, które każdego dnia motywują do działania, niesienia pomocy i wyrównywania szans. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce chce podarować dzieciom miłość w szczęśliwym i pełnym radości domu, a także zapewnić fachową i troskliwą opiekę.

Najstarsza SOS Wioska Dziecięca, wioska w Biłgoraju obchodzi w tym roku 30 urodziny. Do tej pory udało się wybudować aż 4 SOS Wioski Dziecięce. Stowarzyszenie ma pod opieką 1427 dzieci opuszczonych i osieroconych oraz zagrożonych rozpadem rodziny.

Realizowany projekt ma zachęcić hotele, lokale oraz firmy gastronomiczne i usługowe do dołączenia do grona „Dobrych miejsc”.

„Dobre miejsce, to takie, które oprócz tego, że ma wygodne łóżka i dobre jedzenie pomaga też dzieciom” – mówi Jaś, lat 6.

„Dobre miejsca, to takie które mogą podarować bezcenny uśmiech na dziecięcej buzi” – Karolina Kamińska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Każdy lokal gastronomiczny, usługowy lub hotel który chce dołączyć do grona „Dobrych Miejsc” i wspierać działania na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci może uzyskać dodatkowe informacje na stronie