Edita Atteck zajmuje się motywowaniem ludzi do tego, żeby zajmowali się własnymi pasjami, uczy ich, jak oswajać stres, ufać swojej intuicji i otwierać się na miłość. Z własnej pasji uczyniła zawód. Teraz innym może powiedzieć, co robić, by biznes dobrze prosperował.
1. Uzyskaj krystaliczną wizję zysków
To musi być jasne, w jaki sposób firma zarabia pieniądze. Dowiedz się, kto jest twoim idealnym klientem, jak do niego dotrzesz, jak wyróżnisz się od konkurencji, jakich dochodów potrzebujesz. Wyznacz sobie realne cele.
2. Utwórz stronę internetową, która przyciąga ludzi
Bądź widoczna w wirtualnym świecie. Utwórz stronę internetową, która odzwierciedli to, jaka jesteś i co oferujesz. Pamiętaj, że ona ma być taka, żeby się tobie podobała, ma emanować twoją energią. To podstawa. Następnie zajmij się pozycjonowaniem jej w internecie, bądź też obecna w mediach społecznościowych.
3. Budowanie listy klientów
Dbaj o to, żeby mieć komunikację z klientami. Twórz bazę. Newsletter, lista e-mailingowa, codzienny blog - takimi narzędziami utrzymuj kontakt z tymi, którzy mają do ciebie przyjść. Buduj relacje oparte na prawdzie i zaufaniu. Dobrze jest, jeśli lubisz swoich klientów.
4. Nie bój się marketingu
Nie chodzi tu o tak zwane wciskanie kitu. Masz znać swoją wartość i głośno o niej mówić. Jeśli twój marketing będzie szczery i etyczny, przyniesie ci krocie.
5. Włącz osobowość do swojej marki
Kreatywność polega na tym, że wyrażamy siebie w odważny, prawdziwy sposób. Jeśli coś tworzysz, sprzedajesz usługi - niech każde twoje działanie nacechowane będzie tobą. Autentyczna ty to najbardziej pożądany "towar". Jeśli będziesz prawdziwa w tym, co robisz, przyciągniesz ludzi, którzy są do ciebie podobni i zainteresowani twoją działalnością.