#SayYesToTheWorld: Weź udział w konkursie i wygraj podróż na koniec świata!

Jest jakieś miejsce na Ziemi, o którym marzysz od dawna? Miejsce, do którego pojedziesz choćby zaraz, jeśli tylko nadarzy się taka okazja? Jeśli tak to z pewnością warto spróbować szczęścia i wziąć udział w międzynarodowym konkursie Lufthansy.

Lufthansa otwiera się na zmiany i kolejne wyzwania

„Dlaczego kochasz świat?” – co odpowiedziałbyś na pytanie zadawane przechodniom Monachium, Szanghaju i Nowego Jorku? To otwarte pytanie słyszą osoby przebywające w miejskich przestrzeniach publicznych. Siadając na samolotowych fotelach zatrzymują się w codziennym biegu i dzielą osobistymi doświadczeniami. Bo podróże po świecie dla każdego są czymś niepowtarzalnym… Zmieniają nasze postrzeganie, zbliżają nas do innych kultur, wzbogacają wewnętrznie, inspirują do zmian i uczą tolerancji. Pytanie oczywiście, jakie mamy do nich nastawienie. Czy zależy nam tylko na pięknej pogodzie i widokach w jakimś miłym kurorcie, czy może jednak chcemy otworzyć się na nowe doznania, smaki, na zwyczaje innych ludzi? Poszerzanie horyzontów poprzez podróże może okazać się wspaniałą przygodą…

“Powiedz światu tak”, odkryj go i eksploruj z otwartym umysłem – to myśl przewodnia nowej globalnej kampanii reklamowej Lufthansy, która właśnie wystartowała na międzynarodowych rynkach w różnych kanałach w ramach ostatniego odświeżenia brandingu marki, w tym malowania samolotów, zaprezentowanego z okazji 100. rocznicy żurawia w logo Lufthansy.. Jest to jedna z najbardziej innowacyjnych kampanii w historii firmy. Kwestionuje znany nam sposób myślenia i przyzwyczajenia, pokazując przy tym jak wzbogacające jest odkrywanie świata.

Wy też możecie otworzyć się na świat biorąc udział w międzynarodowym konkursie!

Loteria konkursowa #SayYesToTheWorld to jeden z elementów kampanii. Uczestnicy mogą wygrać bilety na rejsy Lufthansy. Każdy może wziąć udział w loterii odwiedzając stronę https://yestotheworld.com/pl/pl i wybierając miejsce na wirtualnym globie, które chciałby odkryć. Trzeba zapoznać się z regulaminem, następnie dokonać pełnej rejestracji i… czekać na ogłoszenie wyników.

Główną nagrodą są dwa bilety na rejs powrotny z międzykontynentalnej siatki połączeń przewoźnika w Klasie Biznes, a drugą nagrodą w Klasie Ekonomicznej. Zdobywcy trzeciego i czwartego miejsca otrzymają po dwa bilety na rejs na trasach europejskich w dwie strony w Klasie Ekonomicznej. Konkurs potrwa do 15 kwietnia 2018 r., a zwycięzcy zostaną ogłoszeni w maju.

Zobacz szczegóły konkursu na www.lufthansa.com