Twarze polskiego biznesu. Rozmowy „na kawie” Joanny Rubin

Spokojnie. Możecie odetchnąć z ulgą, bo »Twarze polskiego biznesu. Rozmowy „na kawie”« nie są kolejną książką o złotych receptach na sukces. Nie są też pomnikiem postawionym tym, którym w życiu zawodowym udało się pewnie wszystko.
Twarze_polskiego_biznesu_800pixBlogerka Joanna Rubin zaprosiła do rozmowy przy kawie ulubionych liderów polskiego biznesu:

reklama

– dr Irenę Eris

– Teresę Mokrysz

– Solange Olszewską

– Joannę Klimas

– Piotra Voelkela

– Wojciecha Kruka

– Rafała Brzoskę

– prof. Andrzeja Blikle

– Michała Czekalskiego i Łukasza Olek.

Dyskutowali o swoich historiach, marzeniach i wartościach, za które dadzą się pokroić. Wszystkie wywiady w niezwykły sposób podsumowała wybitna psycholog dr Joanna Heidtman.

Motywem przewodnim publikacji jest to, że wszyscy się możemy od siebie uczyć, a wiedza jest na wyciągnięcie ręki i warto się nią dzielić.

Magazyn Sens jest patronem książki, która dostępna jest w dobrych księgarniach.