Wiosenny plan treningowy – etap drugi

fot. Wojciech Olszanka

Trening Cardio dla średniozaawansowanych i Trening Funkcjonalny dla średniozaawansowanych
Zaczynamy kolejny plan treningowy, tym razem dla średniozaawansowanych. Nie zapominajmy o rozgrzewce, którą wykonujemy zawsze przed głównym treningiem. Do naszego treningu cardio dla średniozaawansowanych dołożyliśmy trening funkcjonalny, który jest idealnym uzupełnieniem. Można go wykonywać od razu po treningu cardio albo wieczorem. Trening funkcjonalny wykonujemy 3 razy w tygodniu.

reklama

Współautorzy książki „Adios kilogramos”

Ada Jakimowicz

Pasjonatka sportu, doświadczona trenerka personalna, psycholożka. Absolwentka warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz Wydziału Psychologii UW. Trenuje kick boxing, uprawia trening siłowo-funkcjonalny z użyciem kettli oraz uczestniczy w półmaratonach i maratonach. Autorka ćwiczeń dla kobiet w ciąży w książce Uczta dla dwojga.
Zobacz blog Ady Jakimowicz na Zwierciadlo.pl

Marcin Markiewicz

Fizjoterapeuta, terapeuta manualny. Specjalista od uszkodzeń tkanek miękkich. Pasjonat sportowych wyzwań. Były trójboista. Obecnie trenuje sporty wydolnościowo-wytrzymałościowe. Ultramaratończyk, triathlonista (biegi 24h, biegi z przeszkodami, IronMan 2016). Wykładowca i szkoleniowiec.