Psychologia Styl Życia Seks Parenting Moda i uroda Zdrowie Przepisy Kultura Rozwój Księgarnia Sklep Cyfrowy

Wiosenny plan treningowy – etap trzeci

fot. Wojciech Olszanka
10 marca 2017 in Styl Życia by redakcja
Trening Cardio dla zaawansowanych i Trening siłowo - funkcjonalny

Trening dla zaawansowanych przeznaczony jest dla osób, które przeszły poprzednie plany treningowe, i ich ciało jest przygotowane na najtrudniejsze wyzwanie. Trening wykonujemy rano w celu zmobilizowania metabolizmu. Przed treningiem wykonujemy rozgrzewkę. Do trening Cardio dla zaawansowanych proponujemy trening siłowo – funkcjonalny, który idealnie uzupełni trening cardio. Można go wykonywać od razy po treningu cardio albo wieczorem. Trening siłowy wykonujemy 3 razy w tygodniu.

Współautorzy książki „Adios kilogramos”

Ada Jakimowicz

Pasjonatka sportu, doświadczona trenerka personalna, psycholożka. Absolwentka warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz Wydziału Psychologii UW. Trenuje kick boxing, uprawia trening siłowo-funkcjonalny z użyciem kettli oraz uczestniczy w półmaratonach i maratonach. Autorka ćwiczeń dla kobiet w ciąży w książce Uczta dla dwojga.
Zobacz blog Ady Jakimowicz na Zwierciadlo.pl

Marcin Markiewicz

Fizjoterapeuta, terapeuta manualny. Specjalista od uszkodzeń tkanek miękkich. Pasjonat sportowych wyzwań. Były trójboista. Obecnie trenuje sporty wydolnościowo-wytrzymałościowe. Ultramaratończyk, triathlonista (biegi 24h, biegi z przeszkodami, IronMan 2016). Wykładowca i szkoleniowiec.


Uwaga konkurs! Wiosenna metamorfoza z Mincer Pharma

Sekretem młodego wyglądu naszej cery jest kwas hialuronowy. Czy wiesz jednak, że może on występować w czterech formach, co dodatkowo wpłynie na młody wygląd twojej ...

Rodzina przy biurku

Zakup mebli to sprawa, którą często w rodzinie rozważa się bardzo długo i równie długo szuka się odpowiednich modeli. Muszą się podobać przyszłym użytkownikom, być ...
zamknij [x]

POLECANE KSIĄŻKI