Bershka: kampania jesień-zima 2013/2014

Grunge’owa, młodzieżowa i pełna zmysłowej energii – taka jest jesienno-zimowa kampania popularnej marki Bershka.
Bershka to marka, której stroje kojarzą mi się z modła młodzieżową, pełną luzu i dystansu. Marka obfituje w modele bardzo wygodne, casualowe i pasujące do codziennych studenckich stylizacji. Tym razem, jesienno – zimowa kolekcja marki jest nie tylko godna z obowiązującymi trendami, ale także znacznie bardziej seksowna.

reklama

Kolekcja Not Square łączy w sobie elementy grunge’u oraz seksownego stylu lat przełomu lat 70. i 80. Są więc stylizacje inspirowane stylem Debbie Harry oraz Nirvany. Do łask wracają kurtki inspirowane amerykańskimi collegami. Jesienno – zimowa aura zapowiadana jest także ciemniejszymi kolorami, futrzastymi fakturami oraz w kolekcji męskiej, surowymi, grubymi tkaninami,

Cała kolekcja dostępna jest już na bershka.com oraz w sklepach stacjonarnych.