1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Bershka: kampania jesień-zima 2013/2014

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Zobacz galerię 6 Zdjęć
Grunge'owa, młodzieżowa i pełna zmysłowej energii - taka jest jesienno-zimowa kampania popularnej marki Bershka.

Bershka to marka, której stroje kojarzą mi się z modła młodzieżową, pełną luzu i dystansu. Marka obfituje w modele bardzo wygodne, casualowe i pasujące do codziennych studenckich stylizacji. Tym razem, jesienno - zimowa kolekcja marki jest nie tylko godna z obowiązującymi trendami, ale także znacznie bardziej seksowna.

Kolekcja Not Square łączy w sobie elementy grunge'u oraz seksownego stylu lat przełomu lat 70. i 80.  Są więc stylizacje inspirowane stylem Debbie Harry oraz Nirvany. Do łask wracają kurtki inspirowane amerykańskimi collegami.  Jesienno - zimowa aura zapowiadana jest także ciemniejszymi kolorami, futrzastymi fakturami  oraz w kolekcji męskiej, surowymi, grubymi tkaninami,

Cała kolekcja dostępna jest już na oraz w sklepach stacjonarnych.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze