Kochajmy swoich sąsiadów w Święta!

Czy w te Święta TK Maxx przywróci ducha dobrosąsiedzkich stosunków? To ambitne zadanie tegorocznej, świątecznej kampanii reklamowej sieci sklepów TK Maxx, której przewodnim hasłem jest Love Your Neighbour – Dla Kochanego Sąsiada. 40 i 30. sekundowe spoty wykraczają poza tradycyjny obraz Świąt spędzanych wyłącznie w gronie rodziny i zachęcają do pamiętania również o tych, którzy być może nie są nam najbliżsi, lecz z pewnością mieszkają najbliżej.


Stworzona przez brytyjski zespół kreatywny TK Maxx, we współpracy z agencją Quiet Storm i wyreżyserowana przez Tony’ego Barry’ego z firmy Biscuit reklama zachęca widzów, by kupując w tym roku bożonarodzeniowe upominki, zdecydowali się na jeden dodatkowy prezent, przeznaczony dla tych pozornie obcych ludzi, żyjących w naszym sąsiedztwie.

reklama

Ideą kampanii jest zachęcenie klientów, by wykonali krok w kierunku swoich sąsiadów, zapukali do ich drzwi i wręczyli drobny upominek: po to by się przywitać, podziękować za przysługę, czy po prostu szerzyć świąteczną atmosferę. Kampania w bezpośredni sposób odwołuje się do filozofii firmy, która kładzie duży nacisk na dobrosąsiedzkie stosunki z lokalną społecznością. TK Maxx angażuje się w działania charytatywne, m.in. od kliku lat wspiera program edukacyjny AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI prowadzony przez Stowarzyszenie WIOSNA.