Cara Delavingne w ultrakobiecej kampanii PUMA ‘DO YOU’

Kampania wiosna – lato 2017 „DO YOU” promuje inspirowane sportem produkty PUMA z kolekcji Sportystyle i Bodywear.


Globalna marka sportowa PUMA idzie za ciosem i po raz kolejny buduje zaufanie kobiet w kampanii „DO YOU” na sezon wiosna – lato 2017. Pracując ponownie  z międzynarodową modelką, aktorką, aktywistką i ambasadorką marki – Carą Delevingne, kampania dopinguje kobiety, aby pozostawały szczere wobec siebie, rządziły się własnymi zasadami i nie brały „nie” za odpowiedź. Tworzy konwersację, która zachęca kobiety do bycia pewnymi siebie, zmotywowanymi i  niegodzących się na kompromisy w jakimkolwiek zakresie, poczynając od ich stylu, poprzez treningi, aż po wybory życiowe.

Biorąc za mantrę „only way to be You is to #DO YOU”, kampania przedstawia Carę w jej naturalnym, nieudawanym żywiole, pozującą w ubraniach PUMA z ostatniej kolekcji Women’s Sportystyle i Bodywear, które sama stylizowała.

Cara akcentuje, że powinnaś sama dyktować własne przeznaczenie, poczynając od swojej postawy życiowej aż do osobistego stylu. W myśl Cary, dokonując modowych wyborów, kieruj się tymi samymi wartościami. „O ile inspirowanie się otaczającymi nas ludźmi nie jest niczym złym, ważne by odnaleźć własne „ja” – wizję siebie, szczęścia i aspiracji, do których my sami dążymy” – twierdzi Cara. „Nie podążaj za tłumem!” – dodaje.