Cienie z Facebooka od YSL

YSL, materiały prasowe

Facebook inspiruje coraz bardziej i coraz większych. Tym razem magii serwisu uległ Yves Saint Lauren.
Yves Saint Lauren, oprócz wyjątkowej kolekcji Haute Couture, tworzy też niezwykłe kosmetyki. Są one piękne zarówno z zewnątrz – maja zachwycające, na ogół złote puzderka, jak i w środku – kryją mistrzowskie odcienie, idealną teksturę i perfekcyjną jakość.

reklama

Projektanci kosmetyków YSL kreują najbardziej pożądane trendy, lecz również czerpią inspirację z tego o najbardziej modne czy wpływowe. Tym razem backgroundem do stworzenia najnowszej kolekcji cieni do powiek okazał się Facebook i jego użytkownicy.

„Pure chromatics devoted to fans palette” to produkt inspirowany użytkownikami najbardziej wpływowego i opiniotwórczego portalu na świecie. Do sprzedaży trafi 19 lipca w jedynie 1650 egzemplarzach. Paleta jest utrzymana w najmodniejszych w nadchodzącym sezonie odcieniach zimnej szarości, grafitu bieli i głębokiej ultramaryny. Jest więc za czym poszaleć, bo ta kolorystyka to prawdziwy must have.