Czyta forma od Armaniego na wiosnę-lato 2013

Saskia De Brauw twarzą Armani
Armani

Wiosenno – letnia kampania Giorgio Armani to kwintesencja czystej formy.
Armani to jedno z największych nazwisk świata mody. Jego każda kolekcja niemal natychmiast przechodzi do historii mody, a jego klasyczny, obdarty z niepotrzebnych ozdobników styl, stał się jednym z jej najważniejszych kanonów.

reklama

W nadchodzącym sezonie wiosenno – letnim Armani również pozostaje wierny minimalizmowi. Proste, klasyczne ciecia dominują w najmodniejszej, czarno-białej odsłonie kolorystycznej. Oprócz gładkich tkanin pojawiają się nadruki, oraz delikatne kratki, również utrzymane w monochromatycznej kolorystyce.

Kampania Giorgio Armani podoba mi się szczególnie, również dlatego, że stylistyką nawiązuje do sesji publikowanych w numerach Vogue z lat 90. Jest więc sentymentalna, romantyczna i wyrafinowana. Dodatkowej magii i eteryczności dodaje twarz kampanii – holenderska top modelka Saskia de Brauw.