Delikatessen dla panów

Deliatessen, wiosna-lato 2013

Z okazji dnia kobiet kilka słów o modzie męskiej. O Delikatessen pisałam już w zeszłym sezonie. Teraz przyszedł czas na odsłonę kolekcji wiosna-lato 2013.
Nie każdy mężczyzna lubi być poważnym i dorosłym. Niektórzy panowie za wszelką cenę, niezależnie od wieku chcą zachować w sobie „wiecznego chłopca”. Nie tylko w sercu i rozumie, ale także w modzie. Chłopiec, może być beztroski, może balować od rana do rana. Nie obowiązują go sztywne normy.

reklama

Delikatessen, pod wodzą Andrzeja Lisowskiego i Stephana Hartoga, stworzyło prostą, minimalistyczną, niezbyt poważną, ale też nieco elegancką kolekcję z myślą o mężczyznach dla których życie składa się z codziennych przyjemności, z niesamowitych niespodzianek i chwil, które na długo pozostają w pamięci.

Kolekcja wiosenno – letnia 2013 Delikatessen to szorty, koszule, marynarki, kangurki i bawełniane bluzy. Wszystko utrzymane w ulubionych kolorach większości panów: wojskowej zieleni, szarości, spranym, denimowym błękicie, neutralnych beżach, oraz ekscentrycznym, futurystycznym stalowym srebrze.

Kolekcja prezentuje się prosto, minimalistycznie. Detale i projekty, mimo swojej aż ujmującej prostocie stanowią o designie i krawiectwie najwyższej jakości, które nie potrzebuje zbędnych ozdobników.

Projekty dostępne są w Blind Concept Store i na

delikatessen.jp