Brytyjska piosenkarka, Leona Lewis została nową ambasadorką marki The Body Shop.
Jej kariera zaczęła się 10 lat temu od występu w brytyjskiej edycji programu „X Factor”. Potem szybko posypały się pierwsze hity i nagrody. Wybór marki nie dziwi, gdyż gwiazda od dawna jest znana z wielkiego zaangażowania w walkę o prawa zwierząt i szerzenie wegetarianizmu.
Sama Lewis jest zachwycona współpracą z The Body Shop, który jako pierwsza firma na świecie zaczął sprzedawać etyczne produkty, nie testowane na zwierzętach. Piosenkarka stworzyła sygnowaną własnym nazwiskiem limitowaną linię kosmetyków. W jej skład wchodzi m.in. paleta rozświetlająca w dwóch odcieniach: różowym i brązowym, pędzel do makijażu i błyszczyki w czterech wiosennych kolorach. Na wszystkich kosmetykach „by Lewis” widnieje motyw jelenia, który symbolizuje wartości marki i jej dbałość o środowisko naturalne.