1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

GLOSSYBOX – co zawiera lipcowe pudełko?

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Zobacz galerię 9 Zdjęć
GLOSSYBOX to światowy hit, który podbija serca kobiet w blisko dwudziestu krajach. Eleganckie różowe pudełko, wypełnione miniproduktami kosmetyków najlepszych marek, od kilku miesięcy cieszy też fanki pielęgnacji urody w Polsce.

GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na osiemnastu światowych rynkach. Pomysł polega na subskrypcji, która obejmuje comiesięczną wysyłkę pięciu miniproduktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować kosmetyki luksusowych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje. W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań lub znaleźć ulubiony kosmetyk, na który być może nie zwróciłoby się uwagi w drogerii.

Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką. W edycji lipcowej polskiego pudełka GLOSSYBOX można znaleźć kosmetyki z różnych krajów, dzięki czemu testowanie ich staje się wakacyjną podróżą kosmetyczną.

</a> fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

MARKA: ÜBER
- z Wielkiej Brytanii

PRODUKT:
Intensywnie regenerująca maska do włosów

CENA za pełnowymiarowy produkt:
74,90 zł / 100 ml

Opis produktu:  Maska bogata w dobrodziejstwa natury, sprawi, że Twoje włosy nabiorą świeżego i zdrowego wyglądu oraz zostaną dogłębnie nawilżone. Pomaga w zatrzymaniu wilgoci, co wpływa korzystnie na zdrowy wygląd włosa, chroniąc i nawilżając skórę głowy. Dzięki regularnemu stosowaniu (1-2 razy w tygodniu) zawarty w składnikach zestaw witamin i minerałów odbudowuje prawidłową strukturę włosa i mieszków włosowych, przez co włosy stają się widocznie mocniejsze, odzyskują sprężystość i połysk. Maseczka działa kojąco na skórę głowy, niwelując podrażnienia i dając uczucie komfortu.

  • kosmetyk naturalny bez sztucznych konserwantów dla skóry wrażliwej
  • bez glutenu - odpowiednia dla cierpiących na celiakię
  • wyraźny efekt widoczny i odczuwalny już po pierwszym użyciu
Zastosowanie produktu
: Intensywnie regenerująca maska do włosów jest kosmetykiem przeznaczonym do odbudowy, nawilżenia i pielęgnacji włosów zniszczonych, matowych, suchych. Należy stosować 1-2 razy w tygodniu na świeżo umyte i wysuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na 10 minut, a następnie spłukać czystą wodą i układać jak zwykle.

</a> fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

MARKA: lierac - 
z Francji

PRODUKT:
Zmysłowy żel pod prysznic

CENA za pełnowymiarowy produkt:
44 zł / 150 ml

Opis produktu:
Nawilżający żel pod prysznic na bazie ekstraktów z 3 białych kwiatów (gardenia, kamelia, jaśmin), wzbogacony roślinną gliceryną. Delikatna baza myjąca nie zawiera mydła. Dodatek składników neutralizujących wapń i sole zawarte w wodzie powoduje, że produkt doskonale oczyszcza ciało, nie przesuszając skóry.

Zastosowanie produktu:
Żel pod prysznic idealny zarówno na początek jak i na koniec dnia.

MARKA:  SIQUENS
– z Polski

 fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

PRODUKT:
Prévention krem pod oczy

CENA za pełnowymiarowy produkt:
ok. 44 zł / 15ml

Opis produktu:
Intensywnie nawilża, chroni i pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu. Opóźnia powstawanie pierwszych zmarszczek oraz wyraźnie redukuje oznaki zmęczenia, takie jak cienie i opuchlizna pod oczami.

PRODUKT:
Rénovation krem pod oczy

 fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Opis produktu:
Stymuluje odnowę komórek skóry, dzięki czemu wyraźnie redukuje widoczne zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych. Dodatkowo wygładza kontur oka oraz likwiduje cienie i opuchliznę pod oczami, przywracając spojrzeniu świeżość, blask i młody wygląd.

Zastosowanie produktu:
 Krem pod oczy, do stosowania rano i wieczorem.

</a> fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

MARKA: MEMEME COSMETICS
– z Wielkiej Brytanii

PRODUKT:
lakier do paznokci Sensuous Nail Gloss

CENA za pełnowymiarowy produkt:
24,50zł / 12 g

Opis produktu:
Szybkoschnący lakier do paznokci z gęstym pigmentem, gwarantujący wspaniały kolor oraz połysk.

</a> fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

MARKA:  BECCA
– z USA

PRODUKT:
 Półmatowy cień do powiek

CENA za pełnowymiarowy produkt:
125zł / 1g

Opis produktu: Klasyczne cienie do oczu o eleganckim półmatowym wykończeniu. Cienie mogą być stosowane na sucho – dla uzyskania naturalnego efektu lub na mokro – dla nadania większej głębi koloru. Dzięki miękkiej konsystencji cienie są łatwe w aplikacji i nie kruszą się. Półmatowa formuła optycznie wygładza skórę. Cienie są bezzapachowe i nie zawierają konserwantów parabenowych, dzięki temu są odpowiednie nawet do bardzo wrażliwych oczu. Doskonale łączą się z innymi produktami do makijażu oczu. Produkty marki BECCA dostępne są wyłącznie w neoperfumerii GaliLu
.

</a> fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

MARKA: NOUVEAU LASHES
z Wielkiej Brytanii

PRODUKT:
 Noir Mascara

CENA za pełnowymiarowy produkt:
80zł / 8g

Opis produktu:
Profesjonalny kosmetyk do stosowania po zabiegu przedłużania rzęs do podkreślenia rzęs dolnych, w przypadku gdy nie są one zagęszczone metodą Nouveau Lashes. Formuła preparatu na bazie wody została opracowana z myślą o pielęgnacji rzęs bez obawy o ich osłabienie czy zmianę trwałości kleju.

Zastosowanie produktu:
Podkreślenie rzęs dolnych, w przypadku gdy nie są one przedłużone. Stosowanie przy przedłużonych rzęsach

</a> fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

MARKA: ALESSANDRO
– z Niemiec

PRODUKT:
 lakier do paznokci Pro White Original

CENA za pełnowymiarowy produkt:
239 zł / 30 ml; 339 zł / 75 ml

Opis produktu:
Transparentny lakier do paznokci z formułą wybielającą skutecznie zapobiegającą żółknięciu paznokci. Dzięki specjalnemu pigmentowi Pro White naturalizuje przebarwienia powstałe na płytce paznokcia oraz nadaje im idealny połysk i mleczną poświatę.

Szczegółowe opisy wszystkich produktów z pudełka GLOSSYBOX, oraz informacje o markach znajdują się na stronie:

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze