Jesień w Domu Handlowym MYSIA 3

Trzy premiery sklepów, nowi projektanci w multibrandach. Dynamika i rozwój MYSIA3 ucieszy wszystkich entuzjastów domu handlowego, który mieści się w dawnym gmachu urzędu cenzury. Jako alternatywa dla centrów handlowych, oferuje marki które charakteryzuje minimalizm i prostota. Na trzech poziomach budynku znajdują się sklepy z ubraniami, butami, akcesoriami i wyposażeniem wnętrz oraz przestrzeń Leica Gallery – stałe ekspozycje i mniejsze wystawy czasowe, sklep oraz księgarnia. Na trzecim piętrze kilka razy w roku odbywają się wystawy uznanych artystów.

reklama

KOLEKCJE JESIEŃ – ZIMA 2014/15 cechuje:

Prostota
Proste podłużne elementy wykończone na wysoki połysk w kolekcji ORSKA MOON. Możliwie prosty design, kolorystyka bliska ziemi i użyteczność produktów, które znajdziemy w sklepie NAP. Stylistyczny minimalizm kolekcji MUJI.
Estetyczna konsekwencja, prostota w codziennym życiu i pokazywanie, że mniej znaczy więcej – w jesiennych kolekcjach marek dostępnych na MYSIA3.

Design
Architektoniczne konstrukcje, odniesienia do streetwearu i najwyższej jakości materiały – wszystko w jesienno – zimowej kolekcji w G-Star RAW POP UP Store.

Oryginalne wzornictwo
Czyste, współczesne, graficzne linie zegarków będą dostępne w jedynym w Polsce sklepie Calvin Klein na MYSIA3. Kolekcja Calvin Klein watches &jewellery balansując na krawędzi szwajcarskiej jakości i precyzji oraz mody i zmysłowych rozwiązań estetycznych uwodzi klientów na całym świecie.
Unikalność
100% wegańskie akcesoria i torebki Alexandra K. i kosmetyki Butter London, indywidualne w swym charakterze zegarki Triwa, proste kroje YES MA’AM, które za pomocą wybranych liter i wzorów możemy personalizować oraz limitowane serie z metką MOODY te wyjątkowe projekty dostępne będą w nowym multibrandzie MOODY Store.
Moda i Kultura
MYSIA3 od początku istnienia łączyła modę z kulturą, stąd propozycja kulturalna zdecydowanie nie ustępuje modowej. Partnerem kulturalnym jest Leica Gallery, która swój sezon jesienny otworzy wystawą ‚Cztery pory roku’ Tomka Sikory. Zbiór fotografii artysty zabiera nas w świat polskich krajobrazów na Lubelszczyźnie, które autor uwiecznia w różnych porach roku zmienia kolorystykę, bawi się oświetleniem, aby podkreślić elementy przyrody, które zwykle pozostają niezauważone. Późniejsza jesień to Narodziny Nocnego Motyla/Night Butterfly The Birth oraz perełka Nobuyoshi Araki i Paweł Jaszczuk, wystawa którą od listopada będzie można zobaczyć na drugim piętrze budynku.

MARKI NA MYSIA3

CALVIN KLEIN
Calvin Klein jest jedną z wiodących marek lifestylowych, która powstała w 1997 roku przez połączenie sił Calvina Kleina i Swatch Group. Nowoczesne, seksowne zegarki i biżuteria zachwyciły klientki, przez co Calvin Klein watches and jewellery stał się jednym z nielicznych ambasadorów mody w świecie zegarków szwajcarskich. Calvin Klein Platinum Label oferuje ikoniczne i stylowe przedmioty, które balansują między zmysłowością a szwajcarską precyzją.
G-STAR RAW
Holenderska marka, której znakiem rozpoznawalnym jest surowy denim, niebanalne wzornictwo i dbałość o każdy detal. Marka od lat jest wierna koncepcji ‚just the product’, prezentując całościowe podejście do produktu. Współpracuje z najlepszymi projektantami jak Mark Newson, którego kolekcja będzie dostępna w warszawskim sklepie. Wspólna inicjatywa z Pharellem Williamsem Raw for the Oceans prezentuje ekologiczne podejście do przemysłu.
MUJI
MUJI narodziło się w Japonii w 1980 roku. Jest kwintesencją japońskiego stylu życia, kultury, wartości, stosunku do świata, w którym liczy się jakość, a nie marka, funkcja, a nie opakowanie, prostota, a nie dekoracje. Od ponad 30 lat MUJI przekonuje nas, że mniej znaczy więcej. Prostota MUJI bierze się nie tylko z minimalizmu stylistycznego, lecz także z dobrowolnego zobowiązania do używania materiałów wielokrotnego użytku i efektywnych metod wytwarzania. Początkowa kolekcja Muji licząca 40 produktów rozrosła się do ponad 6000 produktów od cukierków po domy.
MY PARIS
Ideą sklepu jest stworzenie paryskiego klimatu, oraz wprowadzenie wyselekcjonowanego obuwia damskiego, zaprojektowanego w zgodzie z najnowszymi trendami, jakością i estetyką. Wśród marek dostępnych w ‚My Paris’ znajdziemy Mellow Yellow Paris oraz Natkin Paris – producenta coraz popularniejszej„Baglleriny”.
NAP
NAP to firma powołana do życia z pasji do tworzenia przestrzeni zharmonizowanej z naturą, sprzyjającej wyciszeniu oraz zapewniającej komfortowe warunki odpoczynku. W NAP znajdziemy marki, które oferują projekty ponadczasowe, prezentujące najwyższą jakość wykonania. Taką estetyczną konsekwencję oraz niezawodność zapewniają łóżka i materace Jensen, tkaniny pościelowe Somma i andyck oraz lampy BTC, Gras i Schottlander, których NAP jest wyłącznym dystrybutorem. Istotną częścią NAP jest również dział mody, w którego ofercie znajdują się kultowe trampki Bensimon, natomiast nowością są projekty niezależnych designerów. Obecnie na pierwszym piętrze Salonu NAP Concept Mysia prezentowane są kolekcje Est by eS., Kaaskas oraz Agaty Wojtkiewicz, która debiutuje z dwoma liniami: „Must”’ oraz „Made by Heart”’.
UFUFU CONCEPT STORE
UFUFU Concept Store powstał w 2013 roku. To pierwszy taki koncept modowy w Polsce, który oferuje ubrania marki własnej – UFUFU oraz ubrania innych polskich marek. Pod marką UFUFU można znaleźć dwójkę projektantów: Michała Starosta i Katarzynę Kmiecik. W ofercie można znaleźć także ciekawe, niebanalne gadżety (drewniane okulary Woodie), akcesoria (m.in. torby Antbag by Ania czu Dekum Dekum) i orientalne kosmetyki (Orientana, Bodhi).
NENUKKO
NENUKKO to marka odzieżowa, której miejski styl jest dedykowany indywidualistom i wynika z twórczego nastawienia do wzornictwa. Ubrania NENUKKO są tworzone z myślą o wszystkich, którzy cenią niekonwencjonalne rozwiązania. Kolekcje NENUKKO mieszczą się w nurcie odzieży miejskiej czerpiąc elementy z różnych obszarów mody: od kultury streetowej aż po minimalistyczną elegancję. Główną osią estetyczną marki jest synkretyzm, czyli łączenie stylów pozornie lub rzeczywiście sprzecznych. Kolekcje są limitowane i produkowane
lokalnie.