Julia Roberst „zagrała” dla marki Calzedonia

Julia Roberts jest powszechnie uważana za ponadczasową ikonę, nie tylko kina, którą zachwycają się kolejne pokolenia kobiet i mężczyzn. To także uosobienie ducha i wartości, z jakimi kobiety utożsamiają markę, czyli wyjątkowy styl oraz pozytywne emocje i energia. Aktorka już po raz trzeci pojawiła się w spocie reklamowym włoskiej marki Calzedonia.

reklama

Nowy spot telewizyjny nakręcony w Los Angeles i wyreżyserowany przez Granta Heslova – zdobywcę Oskara za film „Operacja Argo”, wzmacnia związek aktorki z marką. Treść nowej reklamy opiera się na pełnej uroku i poczucia humoru narracji z Julią w roli głównej. Równocześnie akcja skupia się na produkcie – rajstopach jako obowiązkowej części garderoby każdej kobiety, które wysuwają się w spocie na pierwszy plan. Możemy podziwiać różnorodne modele z modowej kolekcji na sezon AW17/18, ale niezaprzeczalnie królują ponadczasowe kabaretki w wielu oryginalnych odsłonach.