Kampania nie do ukrycia: Ray-Ban Envision

Ray – Ban Envision uosabia ducha hasła Never Hide: pragnienie, żeby w każdej sytuacji pozostać sobą i swobodnie wyrażać swoje opinie i osobowość. Od początków Ray-Bana w 1937 roku aż do dzisiaj marka podkreśla wartości, takie jak legendarny styl oraz jakość i funkcjonalność.
Ray-Ban Envision wyróżnia wszystkich tych ludzi, którzy mają jasno określony cel. Indywidualistów, marzycieli, ludzi, którzy podążają za swoimi marzeniami, są innowatorami i pionierami w swoich dziedzinach, naprawdę zmieniają świat poprzez swoje działania i mają wyraźne określony cel do którego dążą.

reklama

Zdjęcia do kampanii po raz drugi robił Mark Seliger, stylizacją zajęła się natomiast laureatka trzech Oskarów za kostiumy, Colleen Atwood. Sesja zdjęciowa odbywała się w kilku różnych lokalizacjach w Kalifornii w listopadzie 2012 roku i przedstawia sześciu różnych ludzi, którzy zostają uchwyceni w niezwykłych momentach, w których próbują dogonić swoje marzenia. To właśnie ci indywidualiści, którzy kierowani pasją, odnajdują sens w realizacji swoich marzeń.

“To było wspaniałe doświadczenie móc pracować z Ray-Banem raz jeszcze. Ta propozycja była jak prezent pełen świetnych pomysłów, rockowej energii i trzęsień ziemi – dzięki temu wszystkiego możliwe jest stworzenie wielkiej kampanii. I oczywiście dzięki samemu bogactwu marki Ray-Ban.” – mówi Mark Seliger.

“Dla mnie wyjątkowe było współtworzenie takiej realistycznej, niemal dokumentalnej sesji z kreatywną ekipą prosto z Paryża na czele z Markiem Seligerem. To było jak minifilm!”- tak podsumowała całą sesję stylistka Colleen Atwood.