1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Kolekcja MARLU jesień-zima 2017/2018

Zobacz galerię 9 Zdjęć
Każdy z elementów jesienno-zimowej kolekcji MARLU to mieszanka różnych faktur, tkanin i kolorów. Często odważnie się przenikających. Kolekcja bazuje na klasycznej palecie barw ze szczyptą awangardy.

MARLU to marka, która słynie z minimalizmu: prostych i geometrycznych krojów, wyrazistych cięć oraz ponadczasowych fasonów. W ciągu ostatnich dwóch lat istnienia marki, Agata Ula Rzepniewska, konsekwentnie rozwija swój warsztat, a jej wizja kobiety, z sezonu na sezon, ewoluuje oraz nabiera nowego, zaskakującego oblicza.

Tym razem inspiracją do stworzenia kolekcji jesień-zima 2017/18 był czysty surowiec. Prosta materia, która stała się zalążkiem, początkiem pewnej opowieści i procesu twórczego. Projektantka, która słynie ze szczególnej dbałości o detal, w tym sezonie sięgnęła po wyjątkową ornamentykę, prosto od włoskich rzemieślników – złote, koliste klamry, które miały fundamentalny wpływ na wygląd kolekcji, czy szlachetne, dystyngowane perły. W najnowszej kolekcji MARLU to właśnie detal gra pierwsze skrzypce. Niby subtelny i delikatny, to jednak w kontekście całej kolekcji przybiera postać twardego spoiwa, który łączy wszystkie elementy w intrygującą i niebanalną historię. Perły ozdabiające kołnierz klasycznej koszuli czy szew prostych spodni … Projektantka bawi się detalem, uwypukla go – nie zapominając jednak o tym, że tak szlachetna ozdoba wygląda najpiękniej tylko w towarzystwie prostych i klasycznych fasonów.

Zobacz: sukienki damskie duże rozmiary

 

Dominują szarości, czerwienie, czernie, biele, ale także odcienie różu. Projektantka nie po raz pierwszy bierze na warsztat grę tkaninami czy kolorami proponując zestawienia, z pozoru zupełnie do siebie niepasujących odcieni czy materiałów np. różu z czerwienią czy sztucznego futra z wełnianą kratą.

Flagowymi elementami kolekcji są niewątpliwie patchworkowe płaszcze wiązane w pasie, ultra kobiece kombinezony czy sukienki zdobione perłową aplikacją. Wśród projektów na nowy sezon nie mogło jednak zabraknąć kultowych już garniturów, koszul czy klasycznych sukienek o dziewczęcym fasonie.

Jesienno-zimowej kolekcji towarzyszy również kampania wizerunkowa. Sesja inspirowana jest wizerunkiem kobiety. Kobiety silnej, pewnej siebie, odważnej, broniącej swojej niezależności. Właśnie taka jest kobieta MARLU – odważna w przekraczaniu granic i tematów tabu oraz świadoma własnego „ja”.

Autorem zdjęć jest Maciej Nowak, modelką Renata Kurczab, a stylizacją zajął się Bartosz Indyka.

O MARLU:

Dyrektor Kreatywną MARLU jest Agata Ula Rzepniewska, absolwentka Międzynarodowego Instytutu Projektowania Mody i Marketingu POLIMODA we Florencji. Od lat projektuje pod własnym nazwiskiem szyte na zamówienie ubrania i własne mini kolekcje. Jej największą inspiracją jest surowiec, ogromną wagę przywiązuje do jakości. Swoim niepowtarzalnym stylem zdobyła już liczne grono stałych klientek. Jej projekty cieszą się uznaniem silnych, zdecydowanych i pewnych siebie kobiet sukcesu. Nazwa MARLU nie jest przypadkowa – tworzą ją pierwsze litery imion jej założycielek. To rodzinna firma, czego znakiem jest charakterystyczne logo. Odnaleźć w nim można znak serca i  nieskończoności, które połączone w całość tworzą pięć pętli. Każda z nich symbolizuje jedną z założycielek. Rodzina, miłość i nieustająca pasja to właśnie .

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze