Lee® łączy siły z PPQ

Fashion PR

Podczas Londyńskiego Tygodnia Mody marka Lee® zaprezentowała efekty współpracy z duetem projektantów PPQ.
Dzięki swoim fantastycznym rurkom PPQ dziesięć lat temu podbiło świat mody. Dziesiąte urodziny marki projektanci postanowili uczcić, przygotowując z marką odzieży dżinsowej Lee® wspólny, wyjątkowy pokaz na sezon wiosna–lato 2012.

reklama

Duet przerobił kilka najbardziej kultowych modeli Lee® dla kobiet, w tym seksowne dżinsy Scarlett oraz legendarną koszulę dżinsową Lee® Western. Charakter marki Lee® pozostał jednak wyraźnie widoczny, ponieważ projektanci PPQ do przeróbek wykorzystali techniki nadruku, haftu oraz zdobień.

„Jesteśmy dumni, że mogliśmy przedstawić wspólny projekt z PPQ podczas Londyńskiego Tygodnia Mody. Uważamy, że nasze dżinsy doskonale równoważą wyrazisty i innowacyjny styl PPQ. Cieszymy się, że zarówno na wybiegu, jak i w sklepie Lee® pojawi się coś zabawnego, dostępnego i modnego, co – mamy nadzieję – przyciągnie fanów obu marek” Nadia Kokni – Dyrektor Marketingu Konsumenckiego Lee® EMEA

„Inspiracją do współpracy z Lee® było nasze logo. Litery, które pojawią się na dżinsie, są powiększeniem złotych liter PPQ. Będą one miały postać haftów na spodniach Lee® Scarlett oraz na koszuli dżinsowej” Amy Molyneaux – Dyrektor Kreatywny PPQ.

Dwa zestawy z pokazu PPQ już następnego dnia, pojawiły się w salonie Lee® na Carnaby Street. Klienci będą mieli możliwość zakupu limitowanej kolekcji dziesięciu sztuk odzieży, z których każda została ręcznie ozdobiona z niezwykłą starannością. Z okazji wprowadzenia kolekcji do sklepu została również odsłonięta specjalna witryna przygotowana przez Lee® i PPQ.