MARLU jesień-zima 2016/2017

MARLU prezentuje nową kampanię wizerunkową na jesień-zimę 2016/2017 autorstwa Macieja Nowaka. Sesja inspirowana jest wizerunkiem kobiety, która jako personifikacja natury postanawia opuścić jej łono i podbić miejską przestrzeń swoim nowo nabytym power lookiem.


Zdjęcia przedstawiają modelki jako eteryczne nimfy wyłaniające się z dziewiczych i leśnych krajobrazów, gotowe oszołomić modne, zurbanizowane miasto swoją kobiecością, spotęgowaną przez idealnie dobrane kreacje.

reklama

Nowe projekty autorstwa Agaty Uli Rzepniewskiej, Dyrektor Artystycznej MARLU, to mieszanka różnych faktur i tkanin. Wśród materiałów znajdziemy dużo wełny oraz jedwabie i koronki. Projektantka postanowiła połączyć ze sobą lekkie oraz cięższe tkaniny dla uzyskania dekadenckiego kontrastu. Zróżnicowane są również kształty i długości projektów, co pozwala łączyć je ze sobą w zaskakujący sposób. Wiodącymi kolorami nowej kolekcji są złoto, szarości, fuksja, kobalt, pudrowe róże, odcienie jeansu oraz bordo. Dzięki zastosowaniu odważnych geometrycznych cięć modele są jeszcze bardziej kobiece i zmysłowe.

Najnowsza kolekcja MARLU dostępna jest w butiku marki przy ul. Mokotowskiej 28 w Warszawie oraz na stronie www.marlu.pl