Kultowa amerykańska marka Lee® Jeans zbliża się do 125 rocznicy swojego powstania, i mimo ponad wiekowego istnienia na rynku wcale nie zamierza zwalniać tempa… można nawet powiedzieć, że będzie miała jeszcze więcej powodów do świętowania.
W ostatnich latach marka pokazała swój niepohamowany duch bardziej niż kiedykolwiek, głównie dzięki odświeżeniu jej idei przez obecnego prezesa, dynamicznego młodego przywódcy o niesamowitej charyzmie i przedsiębiorczości. To właśnie te cechy pomogły Gillesowi Laumonier doprowadzić firmę do takiego sukcesu i sprawiły, że nastąpiło odrodzenie i zainteresowanie marką Lee® .
Dziś, w świecie, w którym przed wieloma markami pojawiają się wciąż nowe wyzwania, Lee® cieszy się sukcesem dzięki postawie oraz determinacji jej najmłodszego w historii przywódcy. Gilles Laumonier został mianowany na prezesa Lee® International trzy lata temu, w wieku zaledwie 38 lat. Z początku obwiniany o całkowitą zmianę lubianej aczkolwiek trochę
zapomnianej marki przystąpił do działania bardzo szybko, nie tracąc czasu na wdrożenie swojej wizji, aby ponownie ożywić Jeans - poprzez dostarczanie najwyższej jakości denimu w przystępnej cenie.
Pierwszymi punktami na liście Laumoniera był produkt i jego design... powołał nowego dyrektora kreatywnego, mającego za zadanie zbudować i przewodzić młodemu dynamicznemu zespołowi, który będzie trzymał rękę na pulsie i podążał za międzynarodowymi trendami.
Lee® miałoby od teraz dostarczać wysokiej jakości denim dla mężczyzn, jak było od zawsze, ale jednocześnie udowodnić, że może z powodzeniem zaspokajać potrzeby kobiety śledzącej modowy rynek. Równolegle chciał również pokazać, że struktura całej organizacji powinna opierać się na równowadze procesu dostawy, produkcji, identyfikacji wizualnej, a także sposobie prezentacji marki na arenie międzynarodowej.
Wreszcie postawił sobie za cel zmianę sposobu komunikacji poprzez powołanie nowej agencji, aby przekazywać aktualne wiadomości i stworzyć nowy slogan, który stałby się elementem jednoczącym fanów marki: Move Your Lee®.