Mroczna kampania Gucci Guilty Black

To kolejna edycja popularnych perfum Gucci Guilty, których poprzednią twarzą była znana
z serialu „Gossip Girl” aktorka Blake Lively. Nowy zapach jest jeszcze bardziej zmysłowy, tak jak promująca go kampania.

Nowy zapach jest jeszcze bardziej zmysłowy, tak jak promująca go kampania. Jej twórcą jest reżyser filmu “Sin City. Miasto Grzechu”, Franck Miller, który w rolach głównych obsadził Evan Rachel Wood i Chrisa Evans. Aktorzy wcielają się w parę kochanków, która wspólnie jedzie samochodem, prowadzonym przez szofera. Spot jest utrzymany w stylu pozostałych dzieł Millera – mroczny, ciemny, pełen grozy i seksu. Szczególną uwagę zwraca wampiryczny image Rachel Evan Wood (aktorka chyba dobrze się w nim czuje – wcześniej grała królową wampirów w serialu „True Blood”): mocne smoky eyes, blada cera i burgundowe usta. Autorka scenariusza, dyrektor kreatywna Gucci Frida Giannnini, chciała odtworzyć klimat filmów noir z lat 20. – połączenie strachu i pożądania, tajemnicy i namiętności.

reklama

Sam zapach należy do grupy kwiatowo-orientalnych. W damskiej wersji wyczuwalne są akordy maliny, brzoskwini, lilii i fiołków, którym pikanterii dodaje szczypta różowego pieprzu, ambra i paczula, charakterystyczne dla wszystkich zapachów sygnowanych przez Gucci. W wersji męskiej dominuje kolendra, lawenda, kwiat pomarańczy, neroli
i aromatyczne zioła, podkreślone przez nuty cedru i paczuli.