Net-a-Porter otwiera się na urodę

Od teraz, w luksusowym butiku Net-a-Porter kupić można nie tylko ubrania od najwiekszych projektantów, ale także ekskluzywne kosmetyki gwiazd Hollywood!
Najbardziej znany luksusowy butik internetowy na świecie, który już od 12 lat współpracuje
z ponad 200 najważniejszymi projektantami i domami mody, takimi jak Miu Miu, Chloé, Marc Jacobs, Stella McCartney i Christian Louboutin, postanowił włączyć do sprzedaży produkty kosmetyczne.

reklama

Od 20 marca za jego pośrednictwem kupić perfumy, kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe najbardziej prestiżowych marek niszowych, m.in.: Aesop, Chantecaille (używa ich m.in. Angelina Jolie), 3Lab i Philip B. Jak wyjaśnia dyrektor marketingu Net-a-Porter, Alison Loehnis: „oferta jest tak skonstruowana, aby połączyć to, co najlepsze w modzie i urodzie. Rynek beauty jest dla nas równie ważny, co high fashion. Chcemy dać naszym klientom możliwość skomponowania looku od stóp do głów, nie pomijając tak ważnego szczegółu, jakim jest make-up i zapachy.”

Dzięki mocno zróżnicowanym cenom (od szminki Chantecaille za 35 $ po perfumy Joya Ame Soeurs za 500 $) każdy będzie mógł znaleźć tam coś dla siebie.