Nowy zapach od Bottega Veneta


Eau De Parfum była pierwszym zapachem Bottega Veneta ukazującym spuściznę marki silnie nawiązującą do najważniejszych włoskich tradycji. Dziedzictwo marki Bottega Veneta, jest głęboko zakorzenione w mieście Vicenza (południowo-wschodnie Włochy, w regionie Wenecja Euganejska). Dla Tomasa Maiera, właśnie to miejsce, podobnie jak jego elegancka, klasyczna posiadłość zanurzona w słonecznych woniach kwiatów i lasu stały się inspiracją do stworzenia zapachu.

reklama

WPROWADZENIE EAU SENSUELLE

Pięć lat później, połączenie sztuki z naturą kontynuuje Eau Sensuelle, transformując pierwotny zapach w niesamowitą mieszankę kwiatów, owoców, skóry i szypru,  sugestywnie nawiązującą do skórzanych wyrobów marki Bottega Veneta.

Nowa interpretacja klasycznej wody perfumowanej ujawnia niespodziewanie delikatną, kobiecą naturę. Nuty soczystych brzoskwini harmonizują z akordami zamszu, tworząc wyrazistą skórzano – kwiatowo – szyprową kombinację z unikalnym, radosnym akcentem.

Eau Sensuelle jest kontynuacją współpracy dyrektora kreatywnego Tomas Maiera z duetem perfumiarzy: Michelem Almairac i Mylène Alran. Kompozycja kwiatów, owoców oraz szypru przesyconego skórzanym aromatem, otwiera się eleganckim kwiatowym akordem gardenii i jaśminu indyjskiego zmieszanych z aksamitem brzoskwini. Charakterystyczne dla zapachów Bottega Veneta skórzane nuty połączono z wanilią i indonezyjską paczulą tworząc wytworny filar całej kompozycji. Wykorzystano tu jedynie składniki najwyższej jakości. Te materiały przeplatają się ze sobą niczym charakterystyczne dla Bottega Veneta skórzane paski w galanteryjnych wyrobach wyrobach tej marki, wywołując niezapomniane wrażenie.

bottega-venetagamme_eau_sensuelle-75mlZMYSŁOWY PORTRET

By uchwycić esencję zapachu i nawiązać do stworzonego przez markę projektu Art of Collaboration, Tomas Maier zaprosił do  współpracy legendarnego fotografa Bruce’a Webera. Razem z młodziutką i zjawiskową pięknością Nine d’Urso, z którą stworzyli wizję kultowej wody perfumowanej Bottega Veneta –  tym razem wykreowali kampanię symbolizującą intymną, delikatną zmysłowość.

 

 

Zapach jest dostępny w trzech rozmiarach 30, 50 i 75 ml, a uzupełnieniem kolekcji jest krem do ciała.