Retro w nowoczesnej odsłonie od Mohito

Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu – właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013.
Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to miks mody lat 60. i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.

reklama

Start sezonu AW13 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów Elle, Harper’s Bazaar czy Cosmopolitan. Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito – pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.

Jeszcze w tym roku planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki MOHITO, dzięki któremu klientki będą mogły dokonywać zakupów bez konieczności wychodzenia z domu.

Kampanii towarzyszy nowa odsłona strony internetowej www.mohito.pl, na której można zobaczyć film, zdjęcia kampanijne oraz packshoty z najnowszej kampanii marki.