Showroom promuje polską modę

Ruszyła anglojęzyczna wersja SHOWROOMU, największej polskiej platformy z niezależną modą i designem.
Dzięki temu niemal trzysta rodzimych marek zyskało możliwość dotarcia do zagranicznych odbiorców i wypłynięcia na europejskie rynki.

reklama

To szansa na pokazanie Europejczykom, że polska moda stoi na bardzo wysokim poziomie, jednocześnie oferując rozsądne ceny – mówią Michał Juda i Jasiek Stasz, twórcy i współwłaściciele SHOWROOMU. Od dłuższego czasu obserwujemy dynamiczny rozwój na rynku mody w naszym kraju. Polscy projektanci nie odstają od swoich zagranicznych kolegów – zarówno jeśli chodzi o jakość, jak i design.

SHOWROOM to wyjątkowe przedsięwzięcie na rynku polskiej mody. Nie jest to zwykły sklep, lecz platforma stworzona specjalnie z myślą o młodych, niezależnych markach z branży mody i designu. Oferuje kompleksowe narzędzia do sprzedaży (między innymi bardzo popularną aplikację facebookową), promocji oraz zarządzania magazynem i wysyłką produktów. SHOWROOM zarabia wyłącznie dzięki prowizji od faktycznie sprzedanych produktów, a znaczna część przychodów spółki inwestowana jest w promocję polskiej mody, która oprócz nielicznych wyjątków, jest zupełnie nieznana poza granicami kraju.

Zainteresowanie stroną rośnie z dnia na dzień. Mocną stroną projektu jest skuteczne wykorzystywanie możliwości mediów społecznościowych, przede wszystkim Facebooka.

Pierwsze produkty oferowane na SHWRM.COM już dotarły do zagranicznych klientów. SHOWROOM planuje rozpocząć intensywną kampanię promocyjną na zagranicznych rynkach na początku lipca. Przede wszystkim będziemy promować współpracujące z nami marki, ale chcemy też promować polską modę jako zjawisko, któremu warto się przyjrzeć, tym bardziej, że Polacy nie raz pokazywali, że Europa może wiele się do nas nauczyć – dodają Jasiek i Michał.