Sportowy t-shirt od Levi’s: must have tej wiosny

Sportwear to trend, który króluje na wybiegach oraz ulicach światowych stolic mody od Nowego Jorku po Paryż. Levi’s® od zawsze wpisywał się w tę stylistykę. Na sezon wiosna-lato 2017 marka postanowiła odświeżyć i wprowadzić do sprzedaży kolekcję bluz i t-shirtów z kultowym logo z lat 70 -tych.


Sportwear to trend, który króluje na wybiegach oraz ulicach światowych stolic mody od Nowego Jorku po Paryż. Levi’s® od zawsze wpisywał się w tę stylistykę. Na sezon wiosna-lato 2017 marka postanowiła odświeżyć i wprowadzić do sprzedaży kolekcję bluz i t-shirtów z kultowym logo z lat 70 -tych.

reklama

Sportowy logotyp Levi’s®  powstał w 1979 roku, kiedy marka działała jako oficjalny partner konfekcji stworzonej razem z Pan American Games. Logo utrzymane w  czerwono – biało – niebieskiej kolorystyce, zostało zaprojektowane tak,  aby wyglądać jak flaga. Stroje wykonane jako prototypy dla Pan American Games  z czasem weszły do kolekcji olimpijskiej.  Słynny logotyp stał się częścią ubrań reprezentacji  USA na igrzyskach w Los Angeles w 1984 roku, podczas których marka Levi’s® ubrała 800 sportowców i 60.000 pracowników. Logo to było także częścią uniformów  dla uczestników biegu z Olimpijską pochodnią do Los Angeles Coliseum. Czerpiąc inspirację z oryginalnego zestawu reprezentacji USA, marka Levi’s® postanowiła przywrócić ten ikoniczny retro logotyp w  nowej, odświeżonej interpretacji.

T-shirty i bluzy wchodzące w skład kolekcji stanowić będą idealne  dopełnienie letniego total looku, w połączeniu z  długimi jak i krótkimi dżinsami Levi’s®  501® .