1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Sylwetka marki: DRESSAP

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Zobacz galerię 11 Zdjęć
Anna Pirowska stworzyła markę DRESSAP, której projekty łączą dwie przeciwności – codzienność i elegancję.

To wyjątkowe podejście sprawia, że jej ubrania są uniwersalne i wielofunkcyjne. Projekty marki wyróżnia zarówno styl, jak i doskonała jakość. Projektantka dba, by każdy szczegół był dopracowany, począwszy od kroju, a skończywszy na doborze zamków czy metkach. W najnowszej kolekcji Anna Pirowska postawiła na tkaniny o metalicznym połysku, ekoskórę, miękkie dzianiny oraz kontrasty. W krojach można dostrzec inspirację Skandynawią oraz czystą, nieograniczoną formę. Ubrania marki DRESSAP są dostępne na platformie Showroom.pl.

Co było pierwszą rzeczą, jaką zaprojektowałaś? Skąd pomysł na własną markę?

Była to kurtka Banana Havana. W zimny i ponury dzień znalazłam piękny ortalion w kolorze żółtym. Pomyślałam, że trzeba jakość rozjaśnić to, co dzieje się za oknem. Jej nazwa najlepiej wskazuje to,  co przyszło mi na myśl. DRESSAP to wynik moich siedmioletnich doświadczeń w dziedzinie mody podczas pracy w duecie Zemełka&Pirowska. Postanowiłam, że najwyższy czas uruchomić swoją wyobraźnię i pokazać swoje pomysły. Ubrania, które tworzę, sama chętnie zakładam. Projektuję modę taką, jaką kocham i która wyraża mnie w stu procentach.

Skąd czerpiesz inspirację do nowych kolekcji?

Z wszystkiego, co mnie otacza, nawet z brzydkiej pogody. Kocham skandynawski minimalizm i luźne podejście do mody. Inspirują i fascynują mnie ludzie. Czytam dużo biografii. Czasami wystarczy, że zobaczę dobry film, wpadnie mi w rękę ciekawy materiał i w mojej głowie rodzą się pomysły. Wszystkie projekty są przetworzeniem tego, co mnie otacza i spotyka.

Co jest dla Ciebie najistotniejsze przy powstawaniu kolekcji?

Projektuję rzeczy, które są uniwersalne, sprawdzą się zarazem w pracy, jak i na wieczornej imprezie. Chciałabym tworzyć ubrania, które będą chętnie noszone, nie będą nikomu nic narzucać i sprawią, że klienci poczują się w nich lepiej. Lubię dopracowane szczegóły, w moich projektach można odnaleźć wiele detali. Począwszy od kroju, a skończywszy na doborze zamków czy projekcie metki i całej identyfikacji wizualnej marki. Ubrania DRESSAP ma wyróżniać nie tylko styl, ale też doskonała jakość.

Z jakich materiałów szyte są Twoje ubrania?

Wszystkie ubrania są szyte w Polsce. Do każdego produktu dołączam następujący tekst, który można uznać za motto marki: „Rzecz, którą trzymasz w ręce, nie powstała w krajach Trzeciego Świata.  Nie została wykonana przez dzieci. Nie łamie zasad sprawiedliwego handlu. Tworzymy nasze ubrania,  by dawać radość. Ciesz się razem z nami”. Używam różnych tkanin zarówno naturalnych, mieszanych  jak i sztucznych. Lubuję się w miękkich, dresowych dzianinach. Ostatnio sięgam po ekoskóry,  bo można znaleźć naprawdę ciekawe:  połyskujące złotem, imitujące skórę słonia lub w dotyku przypominające papier. Szukam tkanin wyjątkowych, o ciekawym, nietypowym kolorze, lakierowanych, takich, które wyróżnią moje ubrania. Najczęściej są to: bawełny, wełny, wiskoza, ekoskóra, żakard i jedwab.

Jak opisałabyś klientki DRESSAP ?

To osoby, które lubią się wyróżniać, ale w sposób stonowany i wyrafinowany. Preferujące dopracowane detale, wysoką jakość i estetyczną harmonię, zamiast krzykliwych napisów  i ostentacyjnych ornamentów. Projekty DRESSAP są uniwersalne, można je nosić na wiele okazji  i sposobów. Sprawdzą się zarówno w pracy, jak i wieczorem, kiedy trzeba przyciągnąć wzrok. Pomaga w tym unikalna, wielofunkcyjna konstrukcja. Dzięki niej jednym ruchem ręki można zmienić wygląd  i charakter ubrań DRESSAP.

Jak oceniasz polski przemysł modowy i jak widzisz jego przyszłość?

Polski przemysł nabiera prędkości, ale jeszcze nie wyjechał z terenu zabudowanego. W tej chwili jest przede wszystkim faktem medialnym. To dobrze, ale potrzeba nam też większego otwarcia ze strony tych, dla których tworzymy - odbiorców. O polskiej modzie wiele się mówi, czas, by zaczęto ją masowo kupować. Przestańmy wspierać międzynarodowe koncerny, które często szyją swoje ubrania w krajach Trzeciego Świata. Chodzi o zaufanie, że polskie ubrania mogą być nie tylko dobrze wykonane, ale też atrakcyjne i funkcjonalne. Jestem przekonana, że polska moda ma wszystkie atuty, by podbić serca Polaków.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze