Triumph i Ooh Couture – inspirując kobiety aby znalazły swój ideał w tym sezonie!

Triumph i rewelacyjna blogerka Leonie Hanne nawiązali współpracę na sezon jesień – zima 2016. Celem kampanii promującej wybrane, kultowe modele marki jest zachęcenie wszystkich kobiet do poszukiwań Ideału biustonosza i odkrycia na nowo jak ważna jest perfekcyjnie dopasowana bielizna.


Triumph i rewelacyjna blogerka Leonie Hanne nawiązali współpracę na sezon jesień – zima 2016. Celem kampanii promującej wybrane, kultowe modele marki jest zachęcenie wszystkich kobiet do poszukiwań Ideału biustonosza i odkrycia na nowo jak ważna jest perfekcyjnie dopasowana bielizna.

reklama

Blogerka Leonie Hanne to idealna partnerka do współpracy – wierna fanka bielizny Triumph. Jej pasja do stylu, mody, podróży i odkrywania nieznanych miast i kultur to inspirująca kombinacja, która sprawia, że prezentowana kolekcja nabiera nowego wymiaru. Leonie jest nie tylko modową muzą z okiem do najnowszych trendów, ale rozumie także jak ważna w stylizacji jest dobrze dopasowana bielizna – czy będzie to ubranie na co dzień z klasycznym modelem Amourette 300 czy Magic Boost – model stanowiący doskonałą bazę dla przyciągających wzrok kreacji.
Słynący z różnorodności i promowania nowych trendów w modzie Londyn, jest jednym z ulubionych miast Leonie. Zwłaszcza jesienią jest to idealne miejsce na sesję zdjęciową do kampanii. Zdjęcia Ohh Couture i Triumph na jesień-zimę 2016 prezentują wybrane kolory z kolekcji sezonowej ukazując codzienne sytuacje, jak i wyjątkowe momenty, które Leoni spędziła w Londynie. Począwszy od leniwego poranku spędzonego w ultra komfortowym komplecie Amourette np. w kolorze twilight blue, po przygotowania do wieczornej imprezy w zestawie Magic Boost w modnym kolorze mud gray, oraz Enchanted Magic Boost – serii o w kolorach uwodzicielskiej czerni i intensywnej czerwieni mars red, idealnie podkreślającej kobiecość.