1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

US-zaklęte słowa

US, materiały prasowe
US, materiały prasowe
Zobacz galerię 5 Zdjęć
Podobno wszystko zaczęło się od słowa.... I tak też było z marką US.

Wychodzi naprzeciw potrzebie personalizacji, zindywidualizowania produktu. Można samemu wybrać słowo. Takie, które ma dla nas znaczenie, szczególną moc, piękne brzmienie. A potem zostanie zamknięte w stali. I będzie sterowało naszymi myślami z pozycji nadgarstka.

Przyznam, że ja jestem podatna na takie magiczne myślenie. Mam już na nadgarstku imiona najbliższych na zawieszkach Lilou. Oparłam się co prawda idei noszenia własnego imienia na łańcuszku (kiedyś, gdy taki naszyjnik nosiła Carrie Bradshaw z serialu "Seks w wielkim mieście", były bardzo modne). Ale idea słowa przewodniego w minimalistycznej oprawie bardzo mi się podoba.

To dzieło dwóch wspaniałych dziewczyn: Moniki Zygmunt, twórczyni Hi- end design i Agaty Bieleń, która projektuje niesamowitą biżuterię.

Ja od razu wiedziałam, jakie słowo do mnie najbardziej pasuje - "chaos". Dla mnie idealne. Albo "love"- choć niestety to dość banalne. Więc jeszcze się zastanowię.

Dostępne na stronie: HI-END CREATIVE COLLECTIVE ul. Mokotowska 7 lok. 14, Warszawa

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze