Wólczanka – kolekcja damska na sezon jesień-zima 2016-2017

Wraz z nadejściem nowego sezonu Wólczanka ponownie udowadnia, że klasyczna elegancja i trendy dyktowane przez światowe stolice stylu doskonale się uzupełniają. W jesienno-zimowej kolekcji marki dominują co prawda fasony czysto biznesowe, jednak swoją mocną reprezentację znalazły wśród nich również koszule, których fantazyjne wzory odważnie nawiązują do mody z wybiegów – w końcu moda to przede wszystkim zabawa.


Wraz z nadejściem nowego sezonu Wólczanka ponownie udowadnia, że klasyczna elegancja i trendy dyktowane przez światowe stolice stylu doskonale się uzupełniają. W jesienno-zimowej kolekcji marki dominują co prawda fasony czysto biznesowe, jednak swoją mocną reprezentację znalazły wśród nich również koszule, których fantazyjne wzory odważnie nawiązują do mody z wybiegów – w końcu moda to przede wszystkim zabawa.

reklama

Kolekcjami z ubiegłych sezonów Wólczanka udowodniła, że  tym, co wyróżnia ją na tle konkurencji jest nie tylko wysoka jakość oferowanych produktów, ale również bogactwo deseni i nieposkromiona fantazja w łączeniu kolorów. Nie inaczej będzie także jesienią i zimą tego roku. Projektant marki Dariusz Jarzynka zdążył już przyzwyczaić nas do tego, że oprócz klasycznej palety kolorystycznej bazującej na bieli, błękicie i różu, w swoich kolekcjach chętnie wykorzystuje również wyszukane nadruki. Inspiracji do ich tworzenia dostarczają mu częste podróże oraz udział w najważniejszych targach mody na świecie.

Kolekcja damska to kilka grup stylistycznych zbudowanych w oparciu o dany kolor bądź motyw. Każda z nich stanowi odrębną całość, jednak jeśli przyjrzeć im się bliżej, to można dostrzec, że wszystkie zręcznie się uzupełniają.

Wielbicielki klasyki odnajdą swój styl wśród modeli bazujących na mocnym i bardzo charakterystycznym zestawieniu bieli z granatem lub czernią.  Ponad to na uwagę zasługuje koszula uszyta z mięsistej, czarnej koronki, łącząca w sobie elegancję i modny w tym sezonie neoromantyczny klimat.

W kolekcji nie zabraknie też pięknych motywów kwiatowych w ciemniejszych,  nieco melancholijnych, bo typowych dla jesieni barwach: od brązów i bordo, przez intensywne zieleń i fiolet aż po głęboki granat. Mocno wyróżniać będzie się też współczesna interpretacja geometrycznych wielobarwnych nadruków w stylu retro oraz patchworkowe kompozycje inspirowane wielobarwnymi, orientalnymi mozaikami – dodaje projektant. Estetyka ta na pewno spodoba się wielbicielom stylu lansowanego w ostatnim czasie m.in. przez Gucci.

Koszule Wólczanki i Lambert słyną z tego, że wykonane są z największą dbałością o detale. W nowej kolekcji Wólczanki znajdziemy bawełny najwyższego gatunku, mieszanki bawełny z wiskozą i wiskozy. Kolekcję Lambert uzupełniają z kolei koszule ze szlachetnego jedwabiu i mieszanki  jedwabiu z bawełną. Wraz z nadejściem chłodniejszych dni o uwagę Klientek zabiegać będą swetry z mieszanki wełny i kaszmiru, dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej. Ich dopełnienie stanowią jedwabne chusty, które w zależności od fantazji można wiązać wokół szyi, na nadgarstku lub fantazyjnie wplatać we włosy. Ponadto apaszki pięknie prezentować się będą jako dodatek do stylowej torebki.

Kolekcję Wólczanki na jesień i zimę promuje sesja zdjęciowa autorstwa Izy Grzybowskiej, z którą marka współpracowała już w poprzednich sezonach. W jej obiektywie pozują zjawiskowa Francuzka Audrey Favardin oraz niezwykle przystojny, pochodzący z Portugalii Joao Pedro.

Mając za punkt wyjścia tak szeroki wachlarz koszul i dodatków, musieliśmy zadbać o to, aby podczas sesji zdjęciowej ich piękno mogło rozbłysnąć pełnym blaskiem. W tym celu zbudowaliśmy w studio minimalistyczną, ale zarazem efektowną scenografię wykorzystującą grę świateł oraz geometryczne bryły w różnych odcieniach szarości. Stanowią one tło, które harmonijnie dopełnia modele z naszej jesienno-zimowej kolekcji– mówi o pracy na planie Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki.

Pierwsza odsłona kolekcji jest już dostępna w butikach stacjonarnych oraz sklepie online wolczanka.pl Kolejne modele będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.

Zdjęcia: Iza Grzybowska
Make-up: Iza Wójcik
Włosy: Piotr Wasiński
Backstage : Łukasz Wajszczyk
Produkcja: Move Picture