Wrangler Wild Way Home: projekt, który zachwyca

Koniec nudy! Takie właśnie przesłanie przyświeca nowej kampanii reklamowej zatytułowanej „Wild Way Home”, promującej kolekcję Wrangler na sezon jesień-zima 2016.


Koniec nudy! Takie właśnie przesłanie przyświeca nowej kampanii reklamowej zatytułowanej „Wild Way Home”, promującej kolekcję Wrangler na sezon jesień-zima 2016.

reklama

Alternatywna, nieznana droga przez miasto – oto, na co kierują w kampanii naszą uwagę uznani miejscy wspinacze, James Kingston i Magdalena Sieczkarek (z pochodzenia Polka), a wtórują im słowa poezji Harry Baker’a, zwycięzcy brytyjskiego konkursu Poetry Slam: „Jest jeszcze inna droga, inna niż ta z punktu A do B… Istnieje dzika droga”. Do jesiennej kampanii Wrangler zaprosił influencerów z całej Europy. W Polsce do projektu wybrano 3 osoby: Katarzynę Milewską – fotografkę i miłośniczkę rowerów, Kubę  Jankowskiego – znanego youtubera i pasjonata przygód  oraz Anię i Marcina – koneserów dobrego jedzenia, prowadzących blog lifestylowy Mammamia. Każda z osób miała pokazać swoje miasto od innej, niecodziennej strony. Efektem tej współpracy są niesamowite zdjęcia, malownicze scenerie i miejsca nieznane, które warto odkryć. Dodatkowym tłem są ubrania marki Wrangler –  mają surowy charakter, ciekawe detale i idealnie współgrają z ciałem, nie ograniczając komfortu ruchu.

„Koncept Wild Way Home w pełni odzwierciedla ducha przygody drzemiącego w marce i jej klientach. Chcemy przesłać światu pozytywny komunikat – każdy dzień jest w twoich rękach, więc skończ z rutyną i daj się zaskoczyć! Chcielibyśmy zachęcić ludzi do wykorzystywania każdej chwili – małe, niepozorne skrawki dnia mogą być źródłem szczęścia”, dodaje Rino Castiglione, prezes Wrangler EMEA.  Podobne kampanie odbywają się równolegle  na wszystkich głównych rynkach, na których obecna jest marka Wrangler. Wszystkich uczestników oraz rekomendowane przez nich miejsca godne uwagi możecie śledzić na stronie Wild City.