Spotkanie pod hasłem „Piekno” prezentujące nową wizję marki, w której Max Factor zwraca się do kobiet 35+, niebywających bezpośrednio w centrum zainteresowania marek makijażowych. Wg danych GUS to ponad 5 mln kobiet, a 75% z nich robi makijaż codziennie! (Badanie U&A 2016).
Są to kobiety, które nigdy nie były świadome swej kobiecości i potrzeb tak bardzo jak teraz, dzięki czemu dają dziś naturalny impuls do działania i tworzenia innym kobietom. Przykładem jest Lidia Popiel, która opowiedziała o fotografowaniu pań z pokolenia 35+ i zaprosiła na towarzyszącą spotkaniu mini wystawę swoich prac. Doświadczeniami ze współpracy z dojrzałymi i niezwykle motywującymi gwiazdami podzieliła się Eryka Sokólska, długoletnia makijażystka marki.
Kim dziś jest kobieta 35+ i jakie ma oczekiwania wobec makijażu i marek makijażowych przedstawiła Anna Białek, ekspertka z Kantar Millward Brown, który przeprowadził na ten temat badania dla Max Factor.
To kobiety, które czują się spełnione, szczęśliwe i nie chcą powrotu do momentu, gdy miały 20 lat. Choć dziś mają wciąż mało czasu dla siebie… Nie lubią określeń „kobieta dojrzała” czy „kobieta w średnim wieku”, które szufladkują. Mają wrażenie, że marki makijażowe mówią do młodych konsumentek albo do nierealnych kobiet.
Dlatego Max Factor proponuje inne podejście do relacji z konsumentką. To ona staje się inspiracją, to jej doświadczenia, potrzeby i styl życia inspirują do działania, by tworzyć dla niej odpowiednią propozycje. To sedno filozofii działania Max Factor, o czym świadczy w sferze wizualnej logo You X Max Factor, a w ofercie nowe produkty takie jak podkład Healthy Skin Harmony czy maskara Lash Crown.