Butik Świąteczny

Zegarki LORUS

Jest rok 1982. Na rynku pojawia się pierwsza kolekcja zegarków LORUS. Producentem i właścicielem marki jest znany na całym świecie koncern SEIKO Watch Corporation. Koncern, który zasłynął nie tylko z produkcji wysokiej klasy japońskich zegarków o tej samej nazwie, ale również ze stworzenia najbardziej popularnego po dziś dzień mechanizmu – mechanizmu kwarcowego. Ten bezprecedensowy sukces stał się siłą napędową do stworzenia czasomierzy, które będą nosić tysiące fanów bez względu na wiek, płeć czy zasób portfela.

Jest rok 1982. Na rynku pojawia się pierwsza kolekcja zegarków LORUS. Producentem i właścicielem marki jest znany na całym świecie koncern SEIKO Watch Corporation. Koncern, który zasłynął nie tylko z produkcji wysokiej klasy japońskich zegarków o tej samej nazwie, ale również ze stworzenia najbardziej popularnego po dziś dzień mechanizmu – mechanizmu kwarcowego. Ten bezprecedensowy sukces stał się siłą napędową do stworzenia czasomierzy, które będą nosić tysiące fanów bez względu na wiek, płeć czy zasób portfela.

Koncern postawił sobie za cel rozpowszechnienie kultury noszenia zegarków, które mają być czymś więcej niż tylko gadżetem do odmierzania godziny i z tej właśnie idei zrodziła się marka LORUS. Marka dla osób młodych i młodych duchem, pozytywnie nastawionych do życia i potrafiących cieszyć się nim każdego dnia. Zgodnie z założeniem zegarek LORUS ma nie tylko wskazywać czas, ale również wpisywać się w styl i charakter osoby, która go nosi. Aby trafić w przeróżne gusta kolekcję zaprojektowano tak, by łączyła trzy cechy.

Po pierwsze, paleta zegarków liczy kilkaset modeli dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a w każdym miesiącu wachlarz uzupełnia około 15 kolejnych nowości. W kolekcji znajdziemy bardzo eleganckie i klasyczne czasomierze, ale również sportowe, czy takie, które odznaczają się sporą dozą modowych inspiracji i niestandardowych łączeń. Przeróżne wzory i kolory, wielkości koperty oraz oryginalnie wykończone bransolety tworzą szeroką gamę zegarków dla osób w wieku od kilku do kilkudziesięciu lat.

Wszystko w zasięgu ręki, a to za sprawą ceny, która jest kolejną wyróżniającą markę cechą. Średnia wartość zegarków waha się w granicach 350zł; najdroższy model kosztuje 469zł, a najtańszy poniżej 100zł. Ta bardzo sprecyzowana półka cenowa to bez wątpienia jedna z matek sukcesu brandu. Niemniej przypieczętowaniem całej idei jest jej trzecia nierozerwalna cecha.

Jaka? Ceną i designem zegarek przyciągnie klienta, ale to jakość potwierdzona przez SEIKO sprawia, że ci którzy raz zetknęli się z LORUSEM chętnie wracają po kolejne modele. W efekcie z roku na rok rośnie rozpoznawalność marki oraz grono osób posiadających co najmniej kilka czasomierzy japońskiej firmy. Najlepszym przykładem tego, że brand idealnie trafia w potrzeby i gusta konsumentów jest nasz rodzimy rynek. Polska zajmuje trzecie miejsce na świecie pod względem ilości sprzedanych zegarków LORUS, a w Europie wyprzedza nas tylko Wielka Brytania.

Doceniając ten ogromny sukces, każdego roku SEIKO Watch Corporation projektuje około 20 modeli LORUS wyłącznie na nasz rynek, dedykując je polskim fanom marki. Tym samym koncern wychodzi naprzeciw indywidualnym potrzebom, co świadczy również o sporej dozie elastyczności, możliwości i o sile japońskiej firmy.

Zegarki LORUS odmierzają czas od ponad 33 lat. Robią to niezawodnie, będąc jednocześnie niezwykle efektownymi i przyciągającymi wzrok. Nieprzerwanie skradają nadgarstki rzeszy fanów, wśród których znajdziemy kobiety i mężczyzn w każdym wieku. Wszystko za sprawą perfekcyjnie wyważonego stosunku jakości do ceny, przy szerokiej różnorodności wzorów, kolorów i regularnemu serwowaniu nowości. Zegarkiem „dopieścimy” naszą stylizację, a delikatnym modelem na bransolecie z kryształami, lub też masywnym chronografem z przewagą czerni podkreślimy codzienny look.

Ta uniwersalność i przystępność sprawiają, że LORUS jest świetną propozycją na prezent dla mamy, taty, przyjaciółki, chłopaka czy siostry. W zależności od preferencji możemy wybrać elegancki, klasyczny model na czarnym skórzanym pasku, wersję dla sportowców z analogowo-cyfrowym wyświetlaczem w odcieniu pomarańczy, lub też super modny damski zegarek na bransolecie w kolorze różowego złota z wysadzaną kryształami kopertą.

Prześwietlając historię marki LORUS, jej rosnącą siłę i popularność, nie można mieć wątpliwości co do tego, że osiągnęła ogromny sukces. Nie bez powodu hasłem marki jest slogan „A WATCH YOU CAN TRUST”, czyli „ZEGAREK, KTÓREMU MOŻESZ ZAUFAĆ”. Nie można mieć również wątpliwości, że koncern SEIKO sprostał postawionej sobie w 1982 roku idei rozpowszechnienia kwarcowych czasomierzy tak, aby każdy mógł sobie pozwolić na noszenie uroczego i trafionego dodatku jakim z pewnością jest zegarek LORUS.

www.loruswatches.pl

www.facebook.pl/LorusWatches