Psychologia Styl Życia Seks Parenting Moda i uroda Zdrowie Przepisy Kultura Rozwój Księgarnia Sklep Cyfrowy

Dobra kanapka


27 września 2011 Newsfood redakcja
UNICEF
Smakowite bułeczki, które okazują się być podpuchą? To nowa akcja UNICEFU, która ma nam uświadomić skalę głodu w Afryce.

Co byś zrobił, gdyby do Twojego biura zawitali dostawcy z kanapkami w konkurencyjnej cenie? Dostawcy fikcyjnej firmy cateringowej „Dobra Kanapka” odwiedzili największe warszawskie biurowce oferując smakowite drugie śniadanie. W momencie rozpakowywania, okazywało się że to tylko rekwizyty do przypominające prawdziwe jedzenie. Za to wewnątrz każdego z nich znajdowało się przesłanie: „Głodny i zawiedziony? Tak samo czują się miliony dzieci w Rogu Afryki. Codziennie. Przekazując UNICEF drobne, które wydajesz na kanapki, możesz uratować im życie” W Rogu Afryki panuje największa od 20 lat klęska głodu. Aby zwrócić uwagę na problem milionów głodujących dzieci, UNICEF Polska wraz z agencją Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy PR przeprowadziły akcję „Dzień dobrej kanapki”. A Ty? Ile wydajesz na swoją codzienną kanapkę?


POLECANE KSIĄŻKI