Psychologia Styl Życia Seks Parenting Moda i uroda Zdrowie Przepisy Kultura Rozwój

Dobra kanapka


27 września 2011 Newsfood redakcja
UNICEF
Smakowite bułeczki, które okazują się być podpuchą? To nowa akcja UNICEFU, która ma nam uświadomić skalę głodu w Afryce.

Co byś zrobił, gdyby do Twojego biura zawitali dostawcy z kanapkami w konkurencyjnej cenie? Dostawcy fikcyjnej firmy cateringowej „Dobra Kanapka” odwiedzili największe warszawskie biurowce oferując smakowite drugie śniadanie. W momencie rozpakowywania, okazywało się że to tylko rekwizyty do przypominające prawdziwe jedzenie. Za to wewnątrz każdego z nich znajdowało się przesłanie: „Głodny i zawiedziony? Tak samo czują się miliony dzieci w Rogu Afryki. Codziennie. Przekazując UNICEF drobne, które wydajesz na kanapki, możesz uratować im życie” W Rogu Afryki panuje największa od 20 lat klęska głodu. Aby zwrócić uwagę na problem milionów głodujących dzieci, UNICEF Polska wraz z agencją Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy PR przeprowadziły akcję „Dzień dobrej kanapki”. A Ty? Ile wydajesz na swoją codzienną kanapkę?


POLECANE KSIĄŻKI