1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kuchnia

Magazyn kulinarny „KUKBUK” wchodzi na rynek

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Już dziś na polski rynek wydawniczy wchodzi nowy dwumiesięcznik pod tytułem KUKBUK.

KUKBUK to nowa kategoria na polskim rynku wydawniczym, periodyk będący połączeniem wysmakowanego magazynu kulinarno-lajfstajlowego z książką kulinarną. W Polsce do tej pory mówiło się z jednej strony o pismach poświęconych kuchni, a z drugiej strony o tzw. „pismach lajfstajlowych “. KUKBUK to album kulinarny, który pokazuje, że kuchnia i styl życia to dwie części jednej całości. Gotowanie i to, co jemy, odzwierciedla styl życia, którego ważnym elementem jest dobra kuchnia oparta na sezonowych, wysokiej jakości produktach pochodzących od wytwórców stawiających na kultywowanie dobrych tradycji, a nie przemysłowy przerób.“ – tak koncepcję pisma tłumaczy Agata Michalak, Redaktorka Naczelna magazynu KUKBUK.

KUKBUK porusza także tematy około-kulinarne z pogranicza designu, sztuki, architektury, dlatego oprócz części praktycznej, czyli dużej liczby przepisów, w piśmie znajdą się wywiady, reportaże, felietony. Z redakcją współpracują znani artyści, blogerzy, fotografowie – między innymi Paweł Bownik i Łukasz Smudziński, Ola Niepsuj, Joanna Zastróżna, Eliza Mórawska (blog White Plate), felietoniści Maciej Nowak oraz Agata Wojda. W numerze znajdą się rozmowy z lubiącymi jeść pisarzami: Etgarem Keretem i Maksem Cegielskim, a także efekty wizyty redakcji w kuchni Macieja Zakościelnego. Wierzymy w to, że dzięki autorskim treściom, własnym sesjom fotograficznym (w pierwszym numerze nie ma ani jednego zdjęcia kupowanego z tak popularnych banków zdjęć) i  prostej wizualnie i eleganckiej estetyce pismo będzie spontanicznie kolekcjonowane przez czytelników – mówi Agata Michalak.

 KUKBUK adresowany jest zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, gównie w wieku od 25 do 50 lat z miast powyżej 100 tysięcy mieszkańców, modnych, bywających, ciekawych trendów i nowinek. Osób, które dużo podróżują, inspirują się kuchniami świata. Niekoniecznie gotują, ale uwielbiają jeść. Docenią nie tylko praktyczne i nowoczesne przepisy, ale też nieszablonowe tematy. Pismo dedykowane jest rosnącej grupie, dla której gotowanie stało się prawdziwą pasją. Kuchnia, a mówiąc szerzej kulinaria, mają niezwykle ważny aspekt społeczny, budują nasze relacje z innymi ludźmi, które wzmacniamy poprzez wspólne gotowanie, wychodzenie do ciekawych miejsc z dobrym, zdrowym jedzeniem – dodaje Agata Michalak.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze