1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kuchnia

Smaki Dobra 2011

fot. J. Maciej Goliszewski / EPOKA
fot. J. Maciej Goliszewski / EPOKA
Zobacz galerię 3 Zdjęcia
Podczas trzeciej charytatywnej kolacji Fundacji ORIMARI i sieci Starwood Hotels & Resorts pozyskano 650.000 zł!

W warszawskim Sheratonie już po raz trzeci zorganizowano wyjątkową kolację charytatywną, której pomysłodawcami są Fundacja ORIMARI i sieć Starwood Hotels & Resorts. Podczas wydarzenia licytowano perełki kulinarne przygotowane przez sześciu szefów kuchni hoteli Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie, Westin oraz Le Meridien Bristol. Środki zebrane podczas kolacji zostaną przeznaczone na zakup sprzętu medycznego do intensywnej terapii noworodków dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie.

Kolacja charytatywna „Smaki Dobra” to elitarna impreza, na którą zaproszeni są wyjątkowi goście – przyjaciele Fundacji Orimari, osoby o ogromnej wrażliwości i wyjątkowej hojności. Tegoroczna licytacja przyniosła aż 650 tysięcy zł.

Na aukcję oprócz dań kulinarnych szefowie kuchni pięciogwiazdkowych hoteli przygotowali też inne atrakcje – m. in. kursy gotowania czy specjalne kolacje. Licytowano także wyjątkowe alkohole – m.in. kolekcję najlepszych win hiszpańskich.

Najwyższa kwota za kulinarną perełkę, jaką udało się tego wieczoru osiągnąć wyniosła ponad 37 tys. zł., a jej autorem był Janusz Korzyński, szef kuchni hotelu Westin Warsaw, który przygotował „Kraba Królewskiego”, podanego z kolendrowym risotto, czarnym kawiorem jesiotra i świeżą truflą oraz przegrzebkami z chutney kafirowym i żurawinową tapenadą.

 

Kolację charytatywną „Smaki Dobra” swoją obecnością uświetnili m.in. Kinga Rusin, Aneta Kręglicka i Robert Kozyra, a samo wydarzenie poprowadzili – Dorota Wellman oraz Jarosław Kuźniar.

Łączna suma środków zebranych podczas trzech edycji kolacji „Smaki Dobra” wynosi 1 mln 306 tysięcy zł.

Oficjalnymi partnerami kolacji byli: Starwood Hotels & Resort, Porsche, Windrose Air i Centrum Wina.

Kolacja „Smaki Dobra” to cykliczny projekt Fundacji ORIMARI oraz sieci Starwood Hotels & Resorts, która zarządza w Polsce hotelami Sheraton, Westin i Le Meridien Bristol. Jest to jedyne takie wydarzenie w Polsce, a inspiracją do jej organizacji była chęć wykorzystania talentu szefów kuchni do pozyskania środków dla dzieci potrzebujących pomocy.

Fundacja ORIMARI współpracuje z siecią Starwood Hotels & Resorts od 2008 r. i organizuje szereg imprez charytatywnych podczas których pozyskiwane są środki finansowe na zakup sprzętu medycznego dla dzieci.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze