Jak wykonywać synchronizację kwantową?

fot.123rf

Proces synchronizacji kwantowej jest prosty i naturalny. To dotarcie do pierwotnego stanu umysłu, z którym nie mamy kontaktu na co dzień.

reklama

  • Usiądź wygodnie z zamkniętymi oczami i pozwól myślom błądzić przez 10 do 15 sekund.
  • Obserwuj swoje myśli z prostą niewinnością, jak kot obserwuje mysią dziurę.
  • Po jakimś czasie twoje myśli staną się bardziej ciche lub wolniejsze, mogą też całkowicie zniknąć.
  • Kontynuuj ciche obserwowanie tego, co się dzieje.
  • Wkrótce poczujesz dobre uczucie – twoje eufouczucie. Ono może być czymś tak prostym, jak bezruch, cisza lub spokój, albo tak głębokim jak ekstaza. Jedno nie jest lepsze ani gorsze od drugiego.
  • Obserwuj eufouczucie z wyraźną, ale prostą niewinnością. Zrobi się silniejsze albo zmieni w inne eufouczucie lub też pojawi się nowa myśl.
  • Cokolwiek się stanie, po prostu obserwuj, jak się rozwija, jak gdybyś oglądała film.
  • Gdy otworzysz oczy, kontynuuj ten proces niewinnej obserwacji.
  • Przejdź się dookoła pokoju, powoli wchodząc w interakcje z przedmiotami – zacznij wykonywać codzienne czynności.
  • Gdy zdasz sobie sprawę, że eufouczucie zniknęło, po prostu przyjrzyj się temu, co czujesz. Obserwuj to przez chwilę, a następnie kontynuuj swoje normalne zajęcia.

Opisany proces to podstawa synchronizacji kwantowej – jesteś zanurzona w głębszym stanie istnienia (poza chaotycznym umysłem), a jednocześnie robisz to, co jest do zrobienia. W tym stanie samo życie kieruje cię ku radości i spełnieniu.

Trzy kroki uzdrawiania

Doktor Frank Kinslow przekonuje, że za pomocą synchronizacji kwantowej można też pomagać innym. Wyobraź sobie, że przyjaciel prosi cię o pomoc: cierpi z powodu bólu ramienia.

  • Poproś go, aby opisał ból. Zapytaj, jak silny jest ból w skali od 1 do 10 – 10 to ból nie do wytrzymania.
  • Delikatnie połóż dłoń na twardym lub bolesnym mięśniu (kontakt A). Stań się świadoma tego kontaktu, odczuj go.
  • Znajdź (intuicyjnie) kontakt B – jakiś inny punkt na ciele przyjaciela, połóż tam drugą dłoń i stań się świadoma tego kontaktu.
  • Stań się świadoma kontaktów A i B w tym samym czasie.
  • Poczekaj na eufouczucie – spokój, wewnętrzną ciszę lub radość.
  • Teraz masz trzy punkty świadomości – punkt A, B i eufouczucie. Bądź świadoma wszystkich trzech jednocześnie.
  • Obserwuj rozluźniające się mięśnie przyjaciela, zmiany w jego oddechu lub inne oznaki odprężenia.
  • Przeprowadź test końcowy – zapytaj, na ile zelżał ból.

Ten proces działa jeszcze długo po sesji uzdrawiania. Może się okazać, że polepszenie nastąpi w przeciągu kilku dni, a nawet tygodni.

Artykuł pochodzi z archiwum magazynu SENS

ZOBACZ AKTUALNE WYDANIE »