Psychologia Styl Życia Seks Parenting Moda i uroda Zdrowie Przepisy Kultura Rozwój

Regeneracja sił w długi weekend

relaks
123rf.com
30 kwietnia 2016 in Psychologia by redakcja-2
Kilka dni wolnego. Jak je wykorzystać? Najlepiej na regenerację sił. Jak to zrobić?

1. Spędź czas w towarzystwie przyjaciół

To najprostszy sposób na regenerację sił – otoczyć się ludźmi, którzy pozytywnie na ciebie działają. Zrób listę najbardziej optymistycznych i życzliwych osób, które znasz i spotkaj się z nimi w majowy weekend.

2. Oddychaj i bądź uważna

Długi weekend to dobry czas, żeby zacząć robić ćwiczenia oddechowe. Może się zdarzyć, że właśnie podczas kilku wolnych dni, objawy przeżywanego codziennie stresu się nasilą i poczujesz niepokój. Pomoże ci spokojne, głębokie oddychanie przeponą. Gdy już się uspokoisz, patrz się na wszystko, co jest dookoła z najwyższą uważnością.

3. Domowe SPA

Woda koi nerwy – ta w wannie też. Ciepła uspokaja, pachnąca relaksuje. W wannie możemy poczuć się tak bezpiecznie jak w łonie matki. Gdy masz wreszcie czas, pozwól sobie na domowe SPA – relaksacyjne kąpiele całego ciała, stóp. Balsamuj ciało, rób sobie maseczki na twarz i włosy.

4. Zadbaj o odpowiednią dietę

Badania przeprowadzone na Tufts University Medford w Massachusetts dowodzą, że śliwki są najlepszym źródłem przeciwutleniaczy, które w sposób pozytywny wpływają na mózg. Możesz kupić sobie śliwki suszone i jeść je same lub dodawać do sałatek lub mięsa. Poprawia nastrój również łosoś, szparagi, pomidory, młode ziemniaki i ciemna czekolada.

Strony: 1 2


Warsztaty Wojciecha Eichelbergera w wersji online

Nie wstydź się wizyty u urologa! Działaj!

Patrząc na wydłużające się kolejki do lekarzy – szczególnie specjalistów – oraz czytając raporty o wydatkach ponoszonych na leki, można dojść do wniosku, że Polacy ...
zamknij [x]

POLECANE KSIĄŻKI